Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 784-803 από 1331
-
Μάθηση, τεχνολογία και καινοτομία: Μια υποστηρικτική εφαρμογή για την κοινωνική ένταξη των παιδιών με αυτισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05) -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά ... -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η ... -
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ... -
Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ... -
Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Μέσω της εργασίας, που ακολουθεί, παρουσιάζουμε το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα διανομής Χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας και αναλύοντας βασικές έννοιες, σε βαθμό τέτοιο, ώστε να κατανοήσουμε τη ... -
Μαζικά online ανοιχτά μαθήματα (MOOCs): Πρακτικές, τάσεις και προκλήσεις για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να χαρτογραφήσει τον όρο Μαζικά Online Ανοικτά Μαθήματα (MOOCs), τις πρακτικές, τάσεις και προκλήσεις που ανακύπτουν για τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Προκειμένου να αναλυθεί το ... -
Μέθοδοι και πρακτικές της σύγχρονης διοίκησης απόδοσης στο δημόσιο τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-01)Ο δημόσιος τομέας στις μέρες μας χαρακτηρίζεται ως αναποτελεσματικός λόγω χαρακτηριστικών όπως είναι η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων, οι προαγωγές με βάση το χρόνο υπηρεσίας, χωρίς να δίνεται έμφαση στην αποδοτικότητα ... -
Μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης και διαχείρισης χρηματοπιστωτικού κινδύνου εξαγωγικών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την έρευνα και ανάλυση της έννοιας του χρηματοπιστωτικού κινδύνου εξαγωγικών επιχειρήσεων, και ιδιαίτερα τις μεθόδους και τις τεχνικές διαχείρισης τους. Αρχικά, θα επιχειρηθεί να οριστεί ... -
Μέθοδοι και τεχνικές για την επιλογή προσωπικού για την στελέχωση των πλοίων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Αρχικά γίνεται αναφορά σε θεωρητικό πλαίσιο της έννοιας και του ρόλου των δημοσκοπήσεων. Εν συνεχεία, αναλύονται οι μέθοδοι ... -
Μέθοδοι προβολής και προώθησης που χρησιμοποιεί το ιδιωτικό σύστημα υγείας στην Ελλάδα στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογικής εξέλιξης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναμφισβήτητα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην προσωπική και την επαγγελματική ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή των social media στην καθημερινή ζωή ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014-12)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μετρώντας πάνω από 1 δις. χρήστες παγκοσμίως, μπορούμε να ισχυριστούμε πως ζούμε σε μια «Νέα ψηφιακή εποχή». Σκοπός της ... -
Μέτρηση απόδοσης των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε, με τρόπο σαφή και ορθό, όλα τα στοιχεία και τις θεωρίες που χρειάζεται να ξέρει κάποιος, ώστε να κατανοήσει με μεγάλη επάρκεια την έννοια της Απόδοσης των Επιχειρήσεων ... -
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06-30)Η ικανοποίηση των πελατών μετρά κατά πόσο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης ικανοποιούν ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από τις επιχειρήσεις αποτελεί πολύ σημαντικό ... -
Μελέτη ανανεώσιμων μορφών ενέργειας και εφαρμογές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Στην συγκεκριμένη εργασία έχει δοθεί έμφαση στα αιολικά πάρκα και το ρόλο που καταλαμβάνουν στην προσπάθεια εφαρμογής των ανανεώσιμων μορφών ενέργειας, καθώς και στα φωτοβολταϊκά πάρκα και τα φωτοβολταϊκά γενικά, που έχουν ... -
Μελέτη και ανάλυση συστημάτων εφοδιασμού με έμφαση στη ναυτιλία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014) -
Μελέτη και ανάλυση του μοντέλου αναφοράς λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας (SCOR Model) και της συμβολής του στη βέλτιστη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-24)Η εφοδιαστική αλυσίδα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των επιχειρήσεων στο σύγχρονο παγκόσμιο περιβάλλον, καθώς επίσης και το μέσο για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που ... -
Μελέτη συστήματος φορολόγησης φυσικών προσώπων στην Κύπρο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011) -
Μελέτη της ΣΙΔΕΝΟΡ Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)