Now showing items 3-6 of 6

    • Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών 

      Αγάθου, Ιωάννα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-10)
      Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο ρόλος που παίζει η διαφήμιση στη ζωή μας καθώς και οι μέθοδοι επιρροής στο καταναλωτικό κοινό. Επίσης, γίνεται γνωστή και η ...
    • Οικονομική και στρατηγική ανάπτυξη της διεθνούς αθλητικής ΕΠΕ (admiral) 

      Ρύκη, Έντισον (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-22)
      Η πτυχιακή αναφέρεται στην διεθνή αθλητική ΕΠΕ και στη προσωπική συνέντευξη με τον κύριο μέτοχο της. Αναφέρονται τρόποι επίτευξης της ανοδικής πορείας της εταιρείας και ο κύριος μέτοχος μας αναφέρει τα επόμενα βήματα της ...
    • Το πλοίο ως οικονομική μονάδα 

      Καλής, Βασίλειος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-01-28)
      Με την τεχνική έννοια, ναυτιλία είναι η μέθοδος του ασφαλούς πλου, είναι ηεπιστήμη δηλαδή και η τέχνη της διακυβέρνησης του πλοίου για την εκτέλεση ναυσιπλοΐας (navigation) δηλ. ο ασφαλής προσδιορισμός του στίγματος, της ...
    • Φορολόγηση εμπορικών επιχειρήσεων ΑΕ και ΕΠΕ 

      Παπαδοπούλου, Κωνσταντίνα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-05-16)
      Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, εξετάζονται θέματα φορολόγησης, τόσο των Ανώνυμων Εταιρειών όσο και των Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης. Είναι γνωστό πως τα τελευταία έτη με την ροή της οικονομικής κρίσης στην ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"