Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Επιβλέποντα "Άγνωστος"
Αποτελέσματα 5-8 από 8
-
Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011-10)Το πολυαισθητικό μάρκετινγκ αποτελεί σήμερα, ένα νέο και διαδεδομένο εργαλείο μάρκετινγκ, απαραίτητο για την εξέλιξη και βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Θα αναλύσουμε την έννοια του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και τις διαφορές ... -
Στρατηγική ανάπτυξης της EUROBANK EFG στο διεθνή τομέα πριν την οικονομική κρίση στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στην εργασία που θα ακολουθήσει θα παρουσιάσουμε τη στρατηγική της Eurobank EFG στον Διεθνή τομέα σε μια κρίσιμη καμπή του χρηματοπιστωτικού τομέα και της Διεθνούς Οικονομίας γενικότερα. Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση 2 εταιριών (MLS, ΤΙΤΑΝ Α.Ε. )
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρακάτω πτυχιακή εργασία μελετάει δύο Ελληνικές επιχειρήσεις, που αποτελούν δύο ξεχωριστούς και σημαντικούς τομείς της Ελληνικής οικονομίας. Η πρώτη εταιρία είναι η ΤΙΤΑΝ ΑΕ και ασχολείται με τον τομέα της βαριάς ...