Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
Public relations in the sector of super market
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση::Δημόσιες σχέσειςΛέξεις κλειδιά
Δημόσιες σχέσεις ; Επικοινωνία ; Διαφήμιση ; Κοινωνική προβολή ; Καταναλωτές ; Super marketsΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των δημοσίων σχέσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο χώρο των σούπερ μάρκετ καθώς αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιβίωση και την ανάπτυξη τους. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις δημόσιες σχέσεις ως μέσω προβολής για την προώθηση των προϊόντων τους και για να αποκτήσουν μια θετική σχέση μεταξύ του καταναλωτικού κοινού και των ίδιων.
Γίνετε αναφορά πάνω στην φιλοσοφία των δημοσίων σχέσεων και επιπλέον μια προσπάθεια για την εννοιολογική προσέγγιση των δημοσίων σχέσεων για τον πιο ακριβέστερο ορισμό και για την κατανόηση της έννοιας δηλαδή με το τι εννοούμε με τον όρο δημόσιες σχέσεις. Έπειτα περιγράφεται η ιστορική αναδρομή για τις δημόσιες σχέσεις ξεκινώντας από την αρχαία εποχή συνεχίζοντας στην εποχή της αναγέννησης, αργότερα κατά την βιομηχανική επανάσταση και καταλήγουμε έτσι στο πως είναι οι δημόσιες σχέσεις στην σημερινή εποχή όπου διανύουμε τώρα.
Ακολουθούν και άλλα στοιχεία για τον τομέα των δημοσίων σχέσεων τα οποία είναι οι δραστηριότητες του τμήματος δημοσίων σχέσεων που διαθέτει κάθε επιχείρηση αλλά και ποιες είναι οι αρμοδιότητες ενός υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων.
Η εταιρεία πάνω στην οποία έγινε έρευνα σε ότι αφορά τις δημόσιες σχέσεις είναι η εταιρεία Μαρινόπουλος για να κατανοήσουμε το πώς λειτουργούν οι δημόσιες σχέσεις στον τομέα των σούπερ μάρκετ αλλά και γενικότερα στον χώρο των επιχειρήσεων. Επιπλέον γίνεται μια έρευνα στο πώς μια επιχείρηση πλησιάζει το κοινό, ποια μέσα χρησιμοποιεί για επιτύχει τους στόχους που αρχικά έχει θέσει. Οι επιχειρήσεις με την βοήθεια των δημοσίων σχέσεων αλλά ταυτόχρονα και κάποιων ενεργειών που διεξάγουν προβάλλουν τα προϊόντα τους. Τα στοιχεία της εργασίας προκύπτουν μετά από συλλογή στοιχείων και ερευνών που πραγματοποιήθηκε αλλά και από ηλεκτρονικές πηγές.