Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.

dc.contributor.advisorΘεοδωρίδης, Προκόπιος
dc.contributor.authorΜαρκόγιαννη, Βασιλική
dc.date.accessioned2018-07-09T10:51:40Z
dc.date.available2018-07-09T10:51:40Z
dc.date.issued2018-05-28
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4487
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΟ ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.el
dc.title.alternativeDo social media marketing activities enhance customer equity?el
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordBrand equityel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordSocial media marketingel
dc.subject.keywordΜάρκα προϊόντοςel
dc.subject.keywordΑγοραστική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordBrand nameel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"