Show simple item record

Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.

dc.contributor.advisorΘεοδωρίδης, Προκόπιος
dc.contributor.authorΜαρκόγιαννη, Βασιλική
dc.date.accessioned2018-07-09T10:51:40Z
dc.date.available2018-07-09T10:51:40Z
dc.date.issued2018-05-28
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4487
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΟ ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.el
dc.title.alternativeDo social media marketing activities enhance customer equity?el
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordBrand equityel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordSocial media marketingel
dc.subject.keywordΜάρκα προϊόντοςel
dc.subject.keywordΑγοραστική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordBrand nameel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"