Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΓεωργίου, Μαριάννα-Ευτυχία
dc.date.accessioned2018-07-09T09:15:04Z
dc.date.available2018-07-09T09:15:04Z
dc.date.issued2018-06-29
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4483
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα μελετήθηκε και παρουσιάζεται το θέμα των αρνητικών συμπεριφορών των καταναλωτών προς μια μάρκα. Το συγκεκριμένο θέμα μελετάται τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό αλλά είναι κάτι καινούριο για την Ελλάδα. Η σημαντικότητα του θέματος είναι μεγάλη καθώς ενώ η πιστότητα(loyalty) προς μια μάρκα έχει αναλυθεί αρκετά θα πρέπει να γίνει περαιτέρω διερεύνηση και στις αρνητικές αντιδράσεις. Στην εργασία που ακολουθεί, για αρχή έγινε μελέτη της υπάρχουσας σχετικής βιβλιογραφίας και στη συνέχεια έγινε προσπάθεια να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα που προέκυψαν . Πιο συγκεκριμένα: α) Ποιες είναι οι πιο συχνές αντιδράσεις του καταναλωτή, β) να ερευνηθεί ο βασικότερος λόγος αποφυγής μιας μάρκας και γ) τι θα έκανε έναν καταναλωτή να αλλάξει την αρνητική του γνώμη για μια μάρκα. Η έρευνα που ακολούθησε για την απάντηση των προαναφερθέντων ερωτημάτων ήταν ποσοτική και η συλλογή των δεδομένων από το δείγμα έγινε με τη βοήθεια ερωτηματολογίου. Τα δεδομένα προέκυψαν από δείγμα 116 ατόμων στην Ελλάδα. Όσον αφορά τις συνηθέστερες αντιδράσεις αυτές ήταν η παύση χρήσης της μάρκας και το να κάνουν οι καταναλωτές παράπονα προς την εταιρία. Έπειτα ο βασικότερος λόγος αποφυγής μιας μάρκας είναι μια κακή εμπειρία και τέλος σχετικά με το τι θα ήθελαν για να αλλάξουν την αρνητική τους γνώμη για μια μάρκα, μέσα από ερώτηση ανοιχτού τύπου, αρκετά άτομα δήλωσαν ότι θα ήθελαν κάτι σαν αντάλλαγμα όπως κάποιο δώρο ή έκπτωση και εξίσου αρκετά ζήτησαν βελτίωση ποιότητας. Εν κατακλείδι, τα αποτελέσματα αυτά αφορούν το συγκεκριμένο δείγμα και για να μπορούμε να πούμε με σιγουριά αν μπορεί να γίνει γενίκευση των αυτών θα ήταν χρήσιμο να υπάρξει μεγαλύτερο δείγμα.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.titleΑρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκαel
dc.title.alternativeNegative consumer reactions towards a brandel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΠανόπουλος, Αναστάσιος
dc.contributor.committeeΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΑρνητικές συμπεριφορέςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordBrand nameel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordΜάρκα προϊόντοςel
dc.description.abstracttranslatedIn this study, the issue of negative consumer reactions (behaviors) towards a brand will be presented and discussed. This specific topic is being studied from researchers abroad over the last few years but it is a new subject in Greece. It is a quite significant topic because although brand loyalty is widely and sufficiently discussed and analyzed, the opposite topic of negative reactions needs further investigation. In the following research, the existing theory has been studied and then, using a questionnaire as a research tool in a sample of 116 people in Greece, we tried to give answers to the research questions that emerged: a) which are the most frequent consumer reactions, b) investigate the main reasons for avoiding a brand, c) what would make a consumer to change his negative opinion about a brand. According to the results from the survey: a) the most common reaction was the cessation of use of the brand and consumer complaints to the company, b) the main reason for avoiding a brand is a bad experience and c) regarding what they would like company to do so they can change their negative opinion towards a brand, through an open question, several people replied that they would like something in return such as a gift or a discount code .Moreover, many people asked for quality improvement. In conclusion, these results refer to this specific sample and to be able to say that they can be generalized it would be useful to have a larger sample.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"