Show simple item record

Η εργασιακή ικανοποίηση στο Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Μελέτη περίπτωσης: Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή

dc.contributor.advisorΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΚατσικογιάννη, Χρυσούλα-Χριστιάνα
dc.date.accessioned2018-05-08T11:56:18Z
dc.date.available2018-05-08T11:56:18Z
dc.date.issued2017-06-16
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4274
dc.description.abstractH εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί θέμα εξαιρετικής σημασίας, είτε αναφερόμαστε σε οργανισμούς και επιχειρήσεις του Δημοσίου, είτε του Ιδιωτικού Τομέα. Έχει αποδειχθεί, ότι η αποδοτικότητα του εργαζόμενου, επηρεάζεται θετικά ή αρνητικά, ανάλογα με την εργασιακή ικανοποίηση που λαμβάνει. Η παρούσα διπλωματική εργασία, στοχεύει στην καταγραφή του βαθμού εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και συγκεκριμένα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. Σημαντικό ρόλο στην καταγραφή αυτή, αποτελεί η μελέτη πολλών παραγόντων, που επιδρούν στη διαμόρφωση της συνολικής ικανοποίησης, καθώς και η επίδραση δημογραφικών στοιχείων, όπως π.χ. το φύλο, η ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, οι μηνιαίες απολαβές και τα χρόνια προϋπηρεσίας.el
dc.format.extent131el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικούel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Δημόσια Οικονομικάel
dc.titleΗ εργασιακή ικανοποίηση στο Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Μελέτη περίπτωσης: Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτήel
dc.title.alternativeJob satisfaction among the Ministry of Economy and Development. Case study: General Secretariat of Commerce and Consumer Protectionel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΒαβούρας, Ιωάννης
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.subject.keywordΓενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτήel
dc.subject.keywordΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.subject.keywordΠαρακίνηση εργαζομένωνel
dc.subject.keywordΥπουγείο Οικονομίας και Ανάπυξηςel
dc.subject.keywordΔημόσιος τομέαςel
dc.description.abstracttranslatedJob satisfaction is an issue of great importance whether we refer to organizations and enterprises in public sector or in private one. It has been proved that employees’ performance depends on a positive or negative manner upon the satisfaction the employee receives. The aim of this thesis is to record/determine the satisfaction level of the level employees working at the General Secretariat of Commerce and Consumer Protection of the Ministry of Economy and Development. The study of the factors contributing in the formation of satisfaction as well the affection of demographic aspects such as: sex, age, educational level, salary and previous experience, constitutes crucial element of the thesis.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"