Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.

dc.contributor.advisorΣταυρουλάκης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑλιφραγκή, Βαμβακία
dc.date.accessioned2018-05-03T11:15:44Z
dc.date.available2018-05-03T11:15:44Z
dc.date.issued2017-06-28
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4233
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.» επικεντρώνεται στην αξιολόγηση του έργου του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. μέσω της μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Για την υλοποίηση του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε έρευνα που αφορά στις απόψεις των φοιτητών και αποφοίτων σχετικά με τις παρεχόμενες προς αυτούς υπηρεσίες. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να προσδιοριστούν οι παράγοντες εκείνοι που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.. Επιπλέον να εντοπιστούν τα δυνατά και αδύνατα στοιχεία του γραφείου καθώς και η μετέπειτα διόρθωση και βελτίωση τους. Στην έρευνα απάντησαν 256 φοιτητές και απόφοιτοι διαφόρων τμημάτων, χρήστες των υπηρεσιών του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ..Το Γραφείο Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. έχοντας σαν βασικό στόχο την κάλυψη των απαιτήσεων των φοιτητών και αποφοίτων και έχοντας σαν αποστολή του την προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, ενσωμάτωσε τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο εσωτερικό του και υιοθέτησε σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2008.el
dc.format.extent259el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Δημόσια Οικονομικάel
dc.titleΔιοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.el
dc.title.alternativeTotal Quality Management and Measuring users’ satisfaction. Case study: Measuring users’ satisfaction from the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciencesel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΒαβούρας, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΠαπαδέας, Παναγιώτης
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.subject.keywordΓραφεία Διασύνδεσης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΓραφείο Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τel
dc.subject.keywordΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση φοιτητών και αποφοίτωνel
dc.description.abstracttranslatedTotal Quality Management and Measuring users’ satisfaction. Case study: Measuring users’ satisfaction from the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences This diploma thesis is on “Total Quality Management and Measuring users’ satisfaction. Case study: Measuring users’ satisfaction from the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences” focuses on the evaluation of the work of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences by measuring the satisfaction of users with the services provided. In order to achieve this goal, a survey was carried out on the views of students and graduates on the services provided to them. The aim of this research is to identify the factors that affect students' satisfaction with the services provided by the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences. In addition, to identify the strengths and weaknesses of the office as well as their subsequent correction and improvement. The survey was responded by 256 students and graduates of various departments, users of the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences. Τhe Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences, aiming to meet the requirements of students and graduates and having as a mission the provision of high quality services, integrated the Total Quality Management within and adopted a Quality Management System in accordance with the International Standard ISO 9001: 2008.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"