Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνηση

dc.contributor.advisorΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.authorΣαχίνη, Ελένη
dc.date.accessioned2018-04-20T07:56:52Z
dc.date.available2018-04-20T07:56:52Z
dc.date.issued2018-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4201
dc.description.abstractΗ απαίτηση και επιδίωξη της κοινωνίας για εξασφάλιση υψηλού επιπέδου υγείας του πληθυσμού, κυριαρχεί τόσο στην Ελλάδα όπως και σε κάθε ευνομούμενο κράτος. Κρίνεται απαραίτητη η αξιολόγηση του εργαζόμενου στον υγειονομικό χώρο, και μπορεί να επιτευχθεί με την χρήση μιας συστηματικής μεθόδου αξιολόγησης. Η συνεχής εκπαίδευση, ο έλεγχος της απόδοσης και συμπεριφοράς στον εργασιακό χώρο και η βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων είναι κάποια από τα βασικά στοιχεία τα οποία θα να απορρέουν από τη μέθοδο αξιολόγησης που θα εφαρμοστεί. Στην χώρα μας, η μη ορθή αξιοποίηση και η έλλειψη διαθέσιμων ανθρώπινων πόρων, καθιστά τον νοσοκομειακό έναντι του συνόλου του υγειονομικού τομέα, ως τον δαπανηρότερο, απορροφώντας μεγάλο ποσοστό του συνολικού προϋπολογισμού για την υγεία. Στην προσπάθεια μείωσης των δαπανών στον χώρο της υγείας είναι αναγκαία η χρήση μιας μεθόδου αξιολόγησης, από την οποία άμεσα ή έμμεσα θα απορρέουν η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων, η δια βίου εκπαίδευσή τους και ο έλεγχος της αποδοτικότητάς και συμπεριφοράς στο εργασιακό τους περιβάλλον. Το ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών υγείας, που ως τομέας από επιχειρησιακή άποψη χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό «εντάσεως εργασίας», είναι καθοριστικός παράγοντας λειτουργίας των οργανισμών που τις παρέχουν. Οι εργαζόμενοι στις μονάδες υγείας συνδέονται άμεσα με τον πολίτη, γι αυτό καθίσταται αναγκαίο να υιοθετηθεί ένα πιο ανθρωποκεντρικό μοντέλο διοίκησης αν λάβουμε υπόψη ότι η ικανοποίηση των εργαζομένων επηρεάζει τόσο την ποιότητα των παρεχόμενων προς την κοινωνία υπηρεσιών όσο και την εύρυθμη λειτουργία του ίδιου του οργανισμού. Η εφαρμογή των σύγχρονων θεωριών των κινήτρων είναι απαραίτητη για τη διατήρηση ενός ικανοποιημένου προσωπικού. Η αύξηση της απόδοσης και της ικανοποίησης των εργαζομένων από την εργασία τους, μπορεί να επιτευχθεί με την διάγνωση των αναγκών τους και την επιλογή των κατάλληλων βάση των αναγκών, τεχνικών που προσφέρονται από τις διάφορες θεωρίες υποκίνησης. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια και στους στόχους της αξιολόγησης του προσωπικού, στις μεθόδους και συστήματα καθώς και στο υπάρχον νομοθετικό καθεστώς από το οποίο διέπεται η αξιολόγηση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα σήμερα. Επίσης ορίζεται η υποκίνηση, αναφέρονται οι βασικές θεωρίες και τεχνικές καθώς και η διαδικασία της παρακίνησης των εργαζομένων στο χώρο της εργασίας τους.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικούel
dc.titleΑξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνησηel
dc.title.alternativeAssessment personnel in health services - motivationel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλαντώνης, Πέτρος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση υγειονομικού προσωπικούel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.keywordΠαρακίνηση εργαζομένωνel
dc.description.abstracttranslatedIn every well-governed state, as in Greece, dominates the demand and pursuit of society to ensure a high level of population health. The use of a systematic evaluation process from which we derive the continuous training of health personnel, improvement of professional skills, control of performance and employee behavior in hospitals, it is absolutely necessary. The hospital sector in Greece, due to the shortage and improper utilization of available resources animate, absorbs a large percentage of total expenditure against the budget for health, which makes it imperative for effective utilization. The use of a systematic evaluation process which directly or indirectly push health workers to a lifelong training, the continuous improvement of professional skills, control of efficiency and of the working environment to conduct this effort is necessary. The human resources of the health services, as sector operationally characterized largely "labor intensive", is decisive factor operation of organizations that provide them. Workers in health facilities directly related to the citizen, so it becomes necessary to adopt a more humanistic management model considering that employee satisfaction affects the quality of services to the service society and the proper functioning of the organization itself. The application of modern theories of motivation is essential for maintaining a satisfied staff. The diagnosis of needs and the choice of appropriate techniques, offered by these different theories, will motivate employees thus increasing their performance and satisfaction from work. In this issue refers to the concept and objectives of personnel evaluation, methods and systems and the existing legal regime which governs the assessment of employees in the public sector nowadays. Also, defined the motivation, the basic theories and techniques and the process of motivating employees in their workplace.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"