Show simple item record

Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

dc.contributor.advisorΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.authorΤσάλα, Ιωάννης-Μάριος
dc.contributor.authorΑλεξίου, Ζωή
dc.date.accessioned2018-04-18T09:46:39Z
dc.date.available2018-04-18T09:46:39Z
dc.date.issued2018-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4195
dc.description.abstractΗ εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας τις εξελίξεις αυτές προσαρμόστηκαν στις νέες μορφές τεχνολογίας, αλλά και στους νέους τρόπους εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, άνοιξε νέους ορίζοντες και ευκαιρίες τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Άλλωστε όπως πρεσβεύει και η οικονομική θεωρία, όσες επιχειρήσεις δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες μπορούν να οδηγηθούν στην δημιουργική καταστροφή. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι ηλεκτρονικές αγορές και η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχουν δημιουργήσει ένα νέο πλαίσιο στις συναλλαγές. Αποτελούν σημαντικές δυνάμεις ανάπτυξης της ηλεκτρονικής αγοράς, η οποία διαφοροποιείται από την συμβατική και δημιουργεί τους δικούς της νόμους, κανόνες, αλλά και τάσεις. Σκοπός της παρούσας εργασίας πραγματεύεται στο θέμα του ηλεκτρονικού εμπορίου Β2Β στις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός η ιστορική αναδρομή, αλλά και η αποτύπωση των πλεονεκτημάτων αλλά και των μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στη νομοθεσία που διέπει τη νέα αυτή μορφή εμπορίου. Ακολουθεί το δεύτερο κεφάλαιο, όπου αναλύονται τα είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι βασικές αρχές και η ιστορική αναδρομή του Β2Β. Το τρίτο κεφάλαιο αναλύει τη διαδικασία που ακολουθείται κατά μια ηλεκτρονική συναλλαγή. Τέλος το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει στον όρο ηλεκτρονικό κατάστημα, την ασφάλεια των συναλλαγών και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.title.alternativeE-commerce business to business (B2B) : benefits and inhibitory factors of use from Greek SMEsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΧαλικιάς, Μιλτιάδης
dc.contributor.committeeΚαλαντώνης, Πέτρος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordE-Commerceel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordB2Bel
dc.description.abstracttranslatedThe evolution of technology and the rapid spread of the internet have led to create new enterprise data, which following the developments were adjusted to new technology, but also in new ways of trade. E-commerce, opened new horizons and opportunities for both businesses and consumers. Besides, as advocates and economic theory, many companies can not follow the developments and new technologies can lead to creative destruction. Online shops, online shopping and e-invoicing have created a new framework for trade. They are important forces of growth of the electronic market, which differs from the conventional and creates its own laws, rules, and trends. This paper deals with the issue of B2B e-commerce in small Greek businesses. The first chapter provides the definition of the history, but also capture the advantages and disadvantages of e-commerce. Then reference is made to legislation in this new form of trade. Then comes the second chapter, which analyzes the types of e-commerce, the basic principles and the history of B2B. The third chapter analyzes the process followed during an online transaction. Finally the fourth chapter focuses on the average online store, secure transactions and e-marketing.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"