dc.contributor.advisor | Βελώνη, Αναστασία | |
dc.contributor.author | Μοσχόπουλος, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2018-03-05T12:17:00Z | |
dc.date.available | 2018-03-05T12:17:00Z | |
dc.date.issued | 2018-02-28 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4127 | |
dc.description.abstract | Η εφαρμογή της μικτής μάθησης στα σχολεία είναι ο πιο αποτελεσματικός και ευέλικτος τρόπος μάθησης καθώς συνδυάζει κλασικές μεθόδους διδασκαλίας και εξ΄ αποστάσεως διαδικτυακές μεθόδους διδασκαλίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπεύει στην βαθύτερη κατανόηση στην μεθοδολογία των αλγοριθμικών δομών και των βασικών αλγορίθμων συνδυάζοντας την εξ’ αποστάσεως ατομική μάθηση με την παραδοσιακή εκπαιδευτική προσέγγιση. Απευθύνεται σε όλους εκείνους που θα ήθελαν να κάνουν μία αρχή πάνω στην αλγοριθμική σκέψη και ειδικά στους μαθητές της τρίτης Λυκείου του προσανατολισμού σπουδών οικονομίας και πληροφορικής που δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον». | el |
dc.format.extent | 117 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών | el |
dc.subject | TPSH::Φυσικές Επιστήμες::Μαθηματικά::Αλγόριθμοι | el |
dc.title | Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη | el |
dc.title.alternative | Mixed learning in algorithms | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Έλληνας, Ιωάννης | |
dc.contributor.master | Εφαρμοσμένα Πληροφοριακά Συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Υβριδική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Αλγόριθμοι | el |
dc.subject.keyword | Δομή ακολουθίας | el |
dc.subject.keyword | Δομή επιλογής | el |
dc.subject.keyword | Δομή επανάληψης | el |
dc.subject.keyword | Μικτή μάθηση | el |
dc.description.abstracttranslated | The implementation of mixed learning in schools is the most effective and flexible way of learning as it combines classical teaching methods and web-based teaching methods. This present thesis aims at a deeper understanding of the methodology of algorithmic structures and basic algorithms, by combining distance learning with the traditional educational approach. It is aimed at all those who would like to make a start on algorithmic thinking and especially students in High School of Economics Administration and Informatics. | el |