Show simple item record

Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη

dc.contributor.advisorΒελώνη, Αναστασία
dc.contributor.authorΜοσχόπουλος, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2018-03-05T12:17:00Z
dc.date.available2018-03-05T12:17:00Z
dc.date.issued2018-02-28
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4127
dc.description.abstractΗ εφαρμογή της μικτής μάθησης στα σχολεία είναι ο πιο αποτελεσματικός και ευέλικτος τρόπος μάθησης καθώς συνδυάζει κλασικές μεθόδους διδασκαλίας και εξ΄ αποστάσεως διαδικτυακές μεθόδους διδασκαλίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπεύει στην βαθύτερη κατανόηση στην μεθοδολογία των αλγοριθμικών δομών και των βασικών αλγορίθμων συνδυάζοντας την εξ’ αποστάσεως ατομική μάθηση με την παραδοσιακή εκπαιδευτική προσέγγιση. Απευθύνεται σε όλους εκείνους που θα ήθελαν να κάνουν μία αρχή πάνω στην αλγοριθμική σκέψη και ειδικά στους μαθητές της τρίτης Λυκείου του προσανατολισμού σπουδών οικονομίας και πληροφορικής που δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον».el
dc.format.extent117el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστώνel
dc.subjectTPSH::Φυσικές Επιστήμες::Μαθηματικά::Αλγόριθμοιel
dc.titleΥβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψηel
dc.title.alternativeMixed learning in algorithmsel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚουκουλέτσος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΈλληνας, Ιωάννης
dc.contributor.masterΕφαρμοσμένα Πληροφοριακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΥβριδική μάθησηel
dc.subject.keywordΑλγόριθμοιel
dc.subject.keywordΔομή ακολουθίαςel
dc.subject.keywordΔομή επιλογήςel
dc.subject.keywordΔομή επανάληψηςel
dc.subject.keywordΜικτή μάθησηel
dc.description.abstracttranslatedThe implementation of mixed learning in schools is the most effective and flexible way of learning as it combines classical teaching methods and web-based teaching methods. This present thesis aims at a deeper understanding of the methodology of algorithmic structures and basic algorithms, by combining distance learning with the traditional educational approach. It is aimed at all those who would like to make a start on algorithmic thinking and especially students in High School of Economics Administration and Informatics.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"