Show simple item record

Ανάλυση της τουριστικής πολιτικής της Ελλάδος στον 20ο αιώνα

dc.contributor.advisorΓιαννάς, Πρόδρομος
dc.contributor.authorΑνδρής, Νικόλαος
dc.date.accessioned2018-02-27T14:15:52Z
dc.date.available2018-02-27T14:15:52Z
dc.date.issued2018-02-26
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4117
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολήθηκε με την ανάλυση της τουριστικής πολιτικής της Ελλάδος στον 20ο αιώνα και ολοκληρώθηκε μέσα από τρία κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στα γενικά στοιχεία του τουρισμού μέσα από εννοιολογικές αποσαφηνίσεις , ενώ αναφέρθηκαν και τα κίνητρα των τουριστών. Δεν παραλήφθηκαν να αναφερθούν οι μορφές του τουρισμού, και η τουριστική προσφορά και ζήτηση. Τονίστηκε επιπλέον η ελληνική τουριστική βιομηχανία. Η αγοραστική δεινότητα των καταναλωτών έχει περιοριστεί. Οι καταναλωτές επιζητούν το φθηνό και σχετικά ποιοτικό προϊόν, το οποίο θα τους καλύψει την όποια ανάγκη προσωρινά μεν αλλά με βάση τα χρήματα τα οποία έχουν να επενδύσουν. Η υποκίνηση του τουρίστα βασίζεται κυρίως στην έννοια της ανάγκης. Συγκεκριμένα ο τελευταίος έχει την ανάγκη να ταξιδέψει, να ξεκουραστεί, να διασκεδάσει, να δει νέους τόπους κλπ. Οι ανάγκες αυτές ως μονάδες αλλά και στο σύνολο τους, αν ικανοποιηθούν από έναν προορισμό, επηρεάζουν τον τουρίστα στην απόφαση του να τον επισκεφτεί. Στη συνέχεια το δεύτερο κεφάλαιο εστίασε στην τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και όρισε τα χαρακτηριστικά στοιχεία της τουριστικής βιομηχανίας. Τονίστηκε η σημασία των κινήτρων και των παραγόντων επηρεασμού της τουριστικής ζήτησης, καθώς σκιαγραφήθηκε και το πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης. Το Ίντερνετ είναι ένα οικονομικά αποδοτικό μέσο για τους χρήστες για την άμεση αγορά και τις προσφορές σε ένα μεγάλο πληθυσμό των πελατών σε όλη την υδρόγειο.Τα συνέδρια και τα γραφεία επισκεπτών είναι οι σημαντικότεροι τουριστικοί φορείς ανάπτυξης αναφορικά με το μάρκετινγκ στους αντίστοιχους τουριστικούς προορισμούς, καθώς είναι άμεσα υπεύθυνοι για την εμπορία του σήματος προορισμού μέσω της ταξιδιωτικής και τουριστικής «ενημέρωσης των προϊόντων» στους επισκέπτες. Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο εμβάθυνε στη διεθνή προώθηση και διαφήμιση των κρατών μέσω των οργανισμών τουριστικής προβολής και ανάπτυξης. Αναφέρθηκαν οι οργανισμοί τουριστικής προβολής και ανάπτυξης, οι κατηγορίες οργανισμών τουριστικής προβολής και ανάπτυξης, οι κύριες λειτουργίες των οργανισμών τουριστικής προβολής και ανάπτυξης αλλά και οι συντονισμοί δράσεων που αφορούν την προσέλκυση τουριστών. Τέλος η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα και τον επίλογο.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμόςel
dc.titleΑνάλυση της τουριστικής πολιτικής της Ελλάδος στον 20ο αιώναel
dc.title.alternativeAnalysis of tourism policy in greece in the 20th centuryel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓαρουφάλης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΤουριστική βιομηχανίαel
dc.subject.keywordΤουριστική ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΕλληνικός τουρισμόςel
dc.description.abstracttranslatedThis paper dealt with the analysis of Greece’s tourism policy in the 20th century and was completed through three chapters. More specifically, the first chapter referred to the general elements of tourism through conceptual clarifications, and the tourist incentives were mentioned. The forms of tourism, and tourist supply and demand, were also mentioned and the Greek tourism industry was highlighted. Consumer purchasing power has reduced and today consumers are looking for cheap and relatively high quality products that will meet any of their needs temporarily but on the basis of the money they have to invest. The motivation of the tourists is based mainly on their concept of the need. In particular, the latter have the need to travel, rest, entertain, see new places, etc. If these needs as units or as a whole are met by a destination, they influence the tourists in their decision to visit it.The second chapter then focused on tourism development in Greece and defined the characteristics of the tourism industry. The importance of incentives and factors influencing tourism demand was emphasized, and the tourism development model was outlined. The Internet is a cost-effective tool for users to instantly purchase products and services and for providers to offer them to a large customer population across the globe.Conferences and visitor offices are the most important tourist development agencies in terms of marketing in their respective tourist destinations, as they are directly responsible for the brand marketing of the destination through travel and tourist product information to visitors.The third and final chapter deepened on the international promotion and advertising of the countries through tourism promotion and development organizations. The tourism promotion and development organizations, the categories of tourism promotion and development organizations, the main functions of the tourism promotion and development organizations, as well as the coordination of actions concerning the attraction of tourists were mentioned. Finally, the study was completed with the final conclusions.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"