Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη ενός συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ΕΝ ISO 9001:2008 σε εταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικών

dc.contributor.advisorΚωστής, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚατρακάζας, Γεώργιος
dc.date.accessioned2017-12-05T13:05:35Z
dc.date.available2017-12-05T13:05:35Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3962
dc.description.abstractΣτην εποχή της παγκοσμιοποίησης και της χρηματοπιστωτικής κρίσης που διανύουμε, ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων είναι πολύ σκληρός. Καμία επιχείρηση ή οργανισμός δεν μπορεί να επιβιώσει και να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, αν ο σχεδιασμός και η οργάνωσή τους δεν προσανατολίζεται προς την ποιότητα και στην εξυπηρέτηση των πελατών τους. Αυτό οδηγεί όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να ευαισθητοποιούνται σε θέματα ποιότητας και να υιοθετούν συστήματα για τη διαχείρισή της. Η έννοια της ποιότητας έχει τις ρίζες στης στα βάθη των αιώνων, καθώς έχουν βρεθεί στοιχεία στην αρχαία Βαβυλώνα, αρχαία Αίγυπτο αλλά και αρχαία Ελλάδα τα οποία αποδεικνύουν νόμους που παρείχαν προδιαγραφές για διάφορα προϊόντα της εποχής. Στις μέρες μας έμφαση έχει δοθεί όχι μόνο στην ποιότητα του προϊόντος (οπότε και στην εφαρμογή εκ των υστέρων διορθωτικών ενεργειών όπου χρειαστεί), αλλά και στην ποιότητα όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με το παρεχόμενο προϊόν ή υπηρεσία. Επίσης η σωστή οργάνωση του κάθε οργανισμού και η ενεργή συμμετοχή της διοίκησης στις διεργασίες διατήρησης της ποιότητας στο εσωτερικό του, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για την παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών που θα πληρούν τα κριτήρια της νομοθεσίας και των προτύπων αλλά και τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών. Ο Διεθνής Οργανισμός Τυποποίησης (International Organization for Standardization, διακριτική ονομασία: ISO) είναι μια διεθνής οργάνωση δημιουργίας και έκδοσης προτύπων που αποτελείται από αντιπροσώπους των εθνικών οργανισμών τυποποίησης. Τα πρότυπα του ISO εκπονούνται από τεχνικές επιτροπές και αποκτούν υποχρεωτικό χαρακτήρα όταν ενταχθούν σε νομοθεσία. Ο οργανισμός σήμερα έχει παραγάγει πρότυπα για τη διασφάλιση της ποιότητας σε όλους σχεδόν τους τομείς όπως παραγωγή, υπηρεσίες, κερδοσκοπικούς και μη οργανισμούς κ.λπ. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις προσπάθειες για ανάπτυξη και εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001 σε μια εταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικών.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρονικήel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας::Πρότυπα ISOel
dc.titleΑνάπτυξη ενός συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ΕΝ ISO 9001:2008 σε εταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικώνel
dc.title.alternativeDevelopment of a quality management system according to the standard en iso 9001:2008 applied in an electronic production companyel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣταθόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.committeeΒόκας, Γεώργιος
dc.contributor.masterΔιαδικτυωμένα Ηλεκτρονικά Συστήματαel
dc.subject.keywordISO 9001el
dc.subject.keywordISO 9001:2008el
dc.subject.keywordISO 29990el
dc.subject.keywordΕΛΟΤ 1433el
dc.subject.keywordΕταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικώνel
dc.subject.keywordΠοιότηταel
dc.subject.keywordΣύστημα διαχείρισης ποιότηταςel
dc.subject.keywordQuality management systemel
dc.subject.keywordΔιαχείριση ποιότηταςel
dc.description.abstracttranslatedIn the era of globalization and financial crisis, business competition is very tough. No business or organization can survive and compete, if the design of the organization is not geared towards quality and customer service. This leads to more and more businesses becoming aware of quality issues and adopting management systems. The concept of product quality is as old as human civilization. There have been laws in ancient Babylon, Egypt and Greece that were trying to make a common base for some products (buildings, metric system, food and metals, etc.). In current times, due the changes in economy, globalization and increased customer expectations the International Organization of Standardization (ISO) was founded (in 1947), with the aim to produce standards that assure the quality almost in all sector of economy: constructions, services, profit and non-profit organizations etc. Each standard is carried out by specified, technical committees. It complies with the laws and includes specific rules in order to succeed, where possible, uniformity in structures, documentation and auditing procedures. These standards pay attention not only to the quality of the product, but also to the production processes. To accomplish this, they have some requirements such as: a good organization structure of the company with well determined competencies and responsibilities, control of every process involved in production and quality assurance, management and personnel involvement, keeping documents, ways to satisfy customers, revision of the QMS, documents etc. The purpose of this thesis is to explore the efforts to develop and implement a Quality Management System according to ISO 9001 in a consultancy firm specializing in development programs.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"