Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠανόπουλος, Αναστάσιος
dc.contributor.authorΜπίρνταχας, Σωσίπατρος
dc.date.accessioned2017-10-02T12:24:42Z
dc.date.available2017-10-02T12:24:42Z
dc.date.issued2017-09-14
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3778
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση Marketing & Communication του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ., με θέμα Digital Marketing & Branding: Inbound vs Outbound Marketing. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στους γενικούς και ειδικούς στόχους της διπλωματικής εργασίας καθώς επίσης και μια μικρή αναφορά στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε, με θέμα “Έρευνα της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ από τη σκοπιά των καταναλωτών”, ανάλυση της οποίας πραγματοποιείται στο έβδομο κεφάλαιο. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις αρχές της επιστήμης του μάρκετινγκ. Γίνεται εκτενής αναφορά στην έννοια του μάρκετινγκ, στην εξέλιξη του ανά τα έτη καθώς επίσης και στο μείγμα μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η εισαγωγή στην επιστήμη του digital marketing. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο, πέραν από τις βασικές έννοιες και την εξέλιξη της συγκεκριμένης επιστήμης, γίνεται εκτενής αναφορά στις πιο διαδεδομένες τακτικές του digital marketing, όπως είναι το search engine optimization, search engine marketing, social media marketing, content marketing, e-mail marketing κ.ά. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η εισαγωγή στο branding αλλά και στο branding της εποχής του digital marketing. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο, πέραν της γενικής παρουσίασης της έννοιας του branding, γίνεται αναφορά στη σπουδαιότητα του branding τη σημερινή εποχή, όπου το διαδίκτυο είναι ο πρωταγωνιστής της καθημερινότητας των ανθρώπων. Το πέμπτο κεφάλαιο ασχολείται με το push & pull marketing και τη σημερινή μορφή που έχει πάρει ως inbound & outbound marketing. Γίνεται αναφορά και στις δύο έννοιες και αναλύονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του καθενός. Στο έκτο κεφάλαιο παρατίθενται οι γενικοί και ειδικοί στόχοι της έρευνας αλλά και η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την ανάλυση των αποτελεσμάτων. Συγκεκριμένα η έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει, από τη σκοπιά των καταναλωτών, την πιο αποδοτική τακτική μάρκετινγκ. Το έβδομο κεφάλαιο είναι το κεφάλαιο της ανάλυσης των ευρημάτων της έρευνας, η οποία έγινε για το σύνολο του δείγματος αλλά και για δύο ηλικιακά γκρουπ. Τα ηλικιακά γκρουπ είναι οι Generation X, οι οποίοι είναι οι άνθρωποι που γεννήθηκαν από το 1965 έως και το 1980, και οι Millennials, οι οποίοι είναι οι άνθρωποι που γεννήθηκαν από το 1981 έως και το 1999. Τέλος, κλείνουμε την παρούσα εργασία με τα συμπέρασμα και μια συζήτηση γύρω από τα αποτελέσματα της έρευνας.el
dc.format.extent177el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleDigital marketing & branding - Inbound vs outbound marketingel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΒρυζίδης, Λάζαρος
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordBrandingel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordSEOel
dc.subject.keywordSEMel
dc.subject.keywordSMMel
dc.subject.keywordSearch Engine Optimizationel
dc.subject.keywordSocial media marketingel
dc.subject.keywordInbound Marketingel
dc.subject.keywordOutbound Marketingel
dc.subject.keywordΠαραδοσιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"