Show simple item record

Aξιολόγηση προγράμματος Erasmus+ του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

dc.contributor.advisorΓαρουφάλης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΤελεκφάλβι, Γκαμπριέλα
dc.contributor.authorΟυκπέμπορ, Σοφία
dc.date.accessioned2017-07-19T06:59:59Z
dc.date.available2017-07-19T06:59:59Z
dc.date.issued2017-07-12
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3688
dc.description.abstractΤο θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αφορά στη μελέτη της ικανοποίησης των εισερχόμενων φοιτητών Erasmus+ όσον αφορά το Γραφείο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, τις εγκαταστάσεις του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα, τα μαθήματα, τους καθηγητές και γενικότερα τη φοιτητική ζωή στην Αθήνα. Η ικανοποίηση των εισερχόμενων φοιτητών έχει σημαντικό ρόλο τόσο στην εξέλιξη και αναβάθμιση όσο και στην εξωστρέφεια του εκπαιδευτικού ιδρύματος, της τοπικής κοινότητας καθώς και στην ανάπτυξη του τουρισμού και αλληλεπίδρασης μεταξύ εισερχόμενων και εξερχόμενων φοιτητών. Ο σκοπός της μελέτης αυτής είναι να αναλυθεί ο βαθμός ικανοποίησης των φοιτητών Erasmus+ από την επίσκεψη τους στο εκπαιδευτικό μας ίδρυμα, ώστε να εντοπισθούν τα πλεονεκτήματα και τυχόν αδυναμίες που υπάρχουν κατά την εκπαίδευση και φιλοξενία των φοιτητών αυτών και στη συνέχεια να προταθούν τρόποι αντιμετώπισης των υπαρχουσών αδυναμιών αλλά και ενίσχυσης των πλεονεκτημάτων, ώστε να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση και η παροχή πληροφοριών από το Γραφείο Διεθνών και Ευρωπαϊκών προγραμμάτων με σκοπό να αυξηθεί ο αριθμός των εισερχόμενων φοιτητών. Η παρούσα έρευνα διεξήχθη σε 165 φοιτητές Erasmus+, που επισκέφθηκαν το εκπαιδευτικό μας ίδρυμα από το χειμερινό εξάμηνο του 2014 μέχρι και το εαρινό εξάμηνο του 2017, με αποτέλεσμα τη συλλογή 94 ερωτηματολογίων Τα αποτελέσματα της πρωτογενούς αυτής έρευνας έδειξαν ότι οι φοιτητές είναι δυσαρεστημένοι από τη μη παροχή αρκετών πληροφοριών πριν τη κινητικότητά τους όσον αφορά τα προσφερόμενα μαθήματα, τις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος, την εύρεση κατοικίας και γενικότερα τη ζωή στην Αθήνα. Προτείναμε ως λύση τη δημιουργία ενός βιβλίου-οδηγού που θα σταλεί σε όλα τα συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια, με σκοπό να παροτρύνει περισσότερους φοιτητές να επισκεφτούν το Ίδρυμά μας, νιώθοντας την απαραίτητη ασφάλεια. Αντίθετα, οι εισερχόμενοι φοιτητές εμφανίζονται πολύ ευχαριστημένοι από την επιλογή της Αθήνας ως προορισμό για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+. Διαπιστώθηκε ότι είναι ικανοποιημένοι από τη διαμονή τους στην Αθήνα και η ικανοποίηση αυτή γίνεται κατανοητή και από την προθυμία που εξέφρασαν στην έρευνα να επισκεφτούν την Ελλάδα και μετά τη κινητικότητά τους.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Οργάνωση Γραφείουel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleAξιολόγηση προγράμματος Erasmus+ του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.title.alternativeEfficiency assessment of PUAS' Erasmus+ programel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓαρουφάλης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΧαλικιάς, Μιλτιάδης
dc.contributor.committeeΝτάνος, Αναστάσιος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΦοιτητέςel
dc.subject.keywordErasmusel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση προγράμματος Erasmusel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση φοιτητών Erasmusel
dc.subject.keywordΚινητικότητα φοιτητώνel
dc.subject.keywordΠρογράμματα κινητικότητας εξωτερικούel
dc.subject.keywordΓραφείο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτωνel
dc.description.abstracttranslatedThe subject of this dissertation concerns the study of satisfaction of the incoming Erasmus+ students at Piraeus University of Applied Sciences. The satisfaction of the incoming students has a significant part in the development and upgrading of educational institutions, local community and the development of tourism. The purpose of this study is to analyze the degree of satisfaction of the Erasmus+ students’ mobility to Piraeus University of Applied Sciences in order to identify the strengths and weaknesses that exist in education and hospitality of the students while studying or during their traineeship and then proposing ways of addressing the existing weaknesses and strengthen the advantages to increase the number of incoming students. The current survey was conducted for the 165 Erasmus+ students that visited P.U.A.S. during the last three academic years(2014/2015, 2015/2016, 2016/2017) and 94 questionnaires were collected from them during the spring semester of 2016-2017. The results of the research showed that the students seemed dissatisfied by the providing information before their mobility regarding the procedures they have to follow, the courses they can attend, help finding an accommodation and all in all, the way of students’ lifestyle in Athens. On the other hand, they were satisfied by their overall stay in Athens. This came up as a conclusion judging from their expressed willingness to visit Athens after their Erasmus+ mobility, as well. As a result, we suggested that a guide book must be published and sent to all the partner Universities in order to increase the number of incoming students and to make them feel safer by choosing to come to our University either for studies or traineeships.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"