dc.contributor.advisor | Σαμαντά, Ειρήνη | |
dc.contributor.author | Γκόνης, Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2017-06-30T07:29:12Z | |
dc.date.available | 2017-06-30T07:29:12Z | |
dc.date.issued | 2017-06-29 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3622 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσης μελέτης ήταν η συσχέτιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και των επαγγελματικών μεταρρυθμίσεων με την ευρύτερη προσωπική και κοινωνική ευημερία. Η μεθοδολογία της έρευνας στη συλλογή ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων, με τη χρήση δομημένων συνεντεύξεων και δομημένων ερωτηματολογίων αντίστοιχα. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 100 εκπαιδευτικοί. Τα βασικά συμπεράσματα της εργασίας είναι ότι ο αριθμός των Επαγγελματικών Λυκείων στη γεωγραφική περιφέρεια που ανήκει το σχολείο τους εξυπηρετεί τις ανάγκες όλων των μαθητών της γεωγραφικής περιοχής για επαγγελματική κατάρτιση, οι ειδικότητες που παρέχονται στο σχολείο τους ανταποκρίνονται στη ζήτηση της τοπικής αγοράς εργασίας και ότι υπάρχουν στο σχολείο τους μαθητές που αδυνατούν να ασκήσουν μελλοντικά το επάγγελμα της ειδικότητας τους, εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, και επομένως θα έπρεπε να φοιτούν σε άλλη εκπαιδευτική δομή, οι συνθήκες στέγασης του σχολείου τους εξυπηρετούν τις εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες των μαθητών που φοιτούν σε αυτό και η τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση που παρέχεται στο σχολείο τους προετοιμάζει πλήρως (υποστηρίζοντας την τεχνική εξειδίκευση στην ειδικότητα, την κοινωνική προσαρμογή, την επίλυση προβλημάτων στο χώρο εργασίας κλπ.) τους μελλοντικούς αποφοίτους. | el |
dc.format.extent | 213 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση | el |
dc.title | Το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία | el |
dc.title.alternative | The vocational public school as a social business unit in Greece welfare | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κυριαζόπουλος, Παναγιώτης | |
dc.contributor.master | Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματικές μεταρρυθμίσεις | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματικά Λύκεια | el |
dc.subject.keyword | Προσωπική ευημερία | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνική ευημερία | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this study was the correlation of training and professional reforms in the broader personal and social well-being. The survey methodology collects qualitative and quantitative data, using structured interviews and structured questionnaires respectively. The sample consisted of 100 teachers. The main conclusions of the study is that the number of occupational high schools their geographical region that the school belongs serve the needs of all students of the geographical area for training, ratings provided in their school meet the demand of the local labor market and that there are students who are unable to future practice as their specialty school, due to the problems they face, and therefore had to attend another educational structure, housing conditions of their school serving the educational and social needs of students attending this and technical training provided in the school fully prepares (supporting technical expertise in specialty, social adaptation, problem solving in the workplace, etc.) the future graduates. | el |