Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΔιονυσόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2017-05-16T07:47:41Z
dc.date.available2017-05-16T07:47:41Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3469
dc.description.abstractΟ συνεδριακός τουρισμός αποτελεί ένα εξειδικευμένο είδος παροχής τουριστικού προϊόντος. Αποτελεί μια υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει τη μέγιστη αξιοποίηση κάθε συνεδριακού χώρου κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημερολογιακής χρονιάς, προσφέροντας, έτσι, ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακών μορφών παροχής υπηρεσιών στον τομέα του τουρισμού. Ο κλάδος, λοιπόν, της αγοράς συνεδρίων είναι συνυφασμένος με τον τομέα του συνεδριακού τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο τομέα της παγκόσμιας τουριστικής οικονομίας (Κλαδική Μελέτη ICAP, 2016). Η παρούσα εργασία, λοιπόν, έχει ως στόχο τη μελέτη του κλάδου παροχής υπηρεσιών διοργάνωσης συνεδρίων, εταιρικών εκδηλώσεων, συνεντεύξεων τύπου και κάθε είδους επαγγελματικών συναντήσεων (Υπηρεσίες και Υποδομές Συνεδριακών Κέντρων στην Ελλάδα) και την ανάπτυξη αυτού μέσα από τα εργαλεία του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του όρου «Ηλεκτρονικό Εμπόριο», τα κύρια είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως επίσης και η υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο κλάδος της παροχής συνεδριακών υπηρεσιών, καθώς και κάποιες από τις πιο σημαντικές επιχειρήσεις διοργάνωσης συνεδρίων της Αττικής. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται ακόμα τα κυριότερα συνεδριακά κέντρα της Αττικής και αναφέρονται οι υπηρεσίες και ο εξοπλισμός του κάθε συνεδριακού χώρου. Κατόπιν, στο τέταρτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το συνεδριακό αμφιθεατρικό κέντρο του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., κάνοντας λόγο στις υπηρεσίες που προσφέρει αλλά και στον εξοπλισμό που το καλύπτει. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία μελέτη περίπτωσης δημιουργίας ενός ιστοτόπου για την ενδυνάμωση της θέσης του συνεδριακού κέντρου του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. στην αγορά.el
dc.format.extent121el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Τουρισμόςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΑνάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordE-Commerceel
dc.subject.keywordΣυνεδριακά κέντραel
dc.subject.keywordΑΕΙ Πειραιά ΤΤel
dc.subject.keywordΣυνεδριακός τουρισμόςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordWordpressel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"