Show simple item record

dc.contributor.advisorΔρόσος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜαρκάκης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2017-04-25T06:59:10Z
dc.date.available2017-04-25T06:59:10Z
dc.date.issued2017-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3427
dc.description.abstractΣήμερα καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι ολοκληρωμένη εάν δεν έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά μέσα. Για να κατανοήσουμε τον ψηφιακό κόσμο του μάρκετινγκ χρειάζεται να σκεφτούμε πέρα από κάθε γνωστό εργαλείο και κανάλι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν έχει να κάνει μόνο με ένα σύνολο από κανάλια που θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία για να βγάλει το προϊόν της προς τα έξω αλλά με την ιδέα για το πως οι καταναλωτές καταπιάνονται με τα μέσα ενημέρωσης, μεταξύ τους και με τον κόσμο γύρω τους. Επιπλέον τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν την δυνατότητα να διαχωριστεί το κοινό και να προσαρμοστεί το μήνυμα με ένα πολύτιμο και μετρήσιμο τρόπο. Η διαθεσιμότητα των πληροφοριών σε συνδυασμό με την έμφυτη επιθυμία του ανθρώπου να συμβάλλει στο σύνολο όπως επίσης και η φιλική προς τον χρήστη τεχνολογία έχουν ως αποτέλεσμα να ξανά γραφτούν οι κανόνες για το πως συνδεόμαστε με τους γύρω μας. Πλέον οι άνθρωποι δεν είναι παθητικοί καταναλωτές διότι με την έκρηξη του διαδικτύου έχουν την δύναμη να είναι εκδότες, συντάκτες και πάνω από όλα σχολιαστές σε μια συζήτηση πολλαπλών κατευθύνσεων στην οποία το κακό θα δυσφημιστεί και το καλό θα προαχθεί. Προσεγγίζοντας τον ορισμό του μάρκετινγκ, ο Δρ Philip Kotler προσδιορίζει το μάρκετινγκ ως εξής, “Μάρκετινγκ είναι η λειτουργία ενός οργανισμού που μπορεί να είναι σε συνεχή επαφή με τους καταναλωτές, να διαβάζει σωστά τις ανάγκες τους, να αναπτύσσει προϊόντα που ικανοποιούν αυτές τις ανάγκες και να οικοδομήσει ένα πρόγραμμα επικοινωνίας για να εκφράσει τους σκοπούς του οργανισμού” Ένας απλούστερος ορισμός για το μάρκετινγκ είναι, η δημιουργία και η ικανοποίηση, της ζήτησης του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Αν όλα πάνε καλά η ζήτηση θα μεταφραστεί σε πωλήσεις και οι πωλήσεις με τη σειρά τους, θα μεταφραστούν σε έσοδα. Το 2012 ο Δρ. Philip Kotler προσδιόρισε το μάρκετινγκ ως “την επιστήμη που εξερευνά, δημιουργεί και προσδίδει αξία σε ένα αγαθό, με σκοπό να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών στην αγορά που δραστηριοποιείται. Έτσι το μάρκετινγκ προσδιορίζει ανεκπλήρωτες ανάγκες και μελλοντικές επιθυμίες των καταναλωτών, καθορίζει τα μέτρα, ποσοτικοποιεί το μέγεθος της προσδιορισμένης αγοράς και το δυνητικό κέρδος”. (Kotler, 2012). Με σκοπό να παρακινήσει τους ανθρώπους να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ή ακόμα να θεωρήσουν μία επιχείρηση καλύτερη από μία άλλη ανταγωνίστρια, πρέπει να δημιουργηθούν ουσιαστικά οφέλη και αξίες για το προϊόν που θέλει να αγοράσει ο καταναλωτής. Οφέλη τα οποία δημιουργούνται και για τον καταναλωτή, έχουν περισσότερη αξία ακόμα και από το ίδιο το προϊόν. Έτσι έχοντας αυτή τη φιλοσοφία οι άνθρωποι που δουλεύουν γύρω από το μάρκετινγκ καταφέρνουν να δημιουργήσουν ένα δεσμό με τον πελάτη και μια σχέση εμπιστοσύνης η οποία θα κρατήσει για χρόνια. Εστιάζοντας την προσοχή μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι σαφές ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ του παραδοσιακού μάρκετινγκ και του ψηφιακού. Είναι το ένα και το αυτό. Ο στόχος οποιουδήποτε είδους μάρκετινγκ είναι να κρατάει τους πελάτες πιστούς και να ανανεώνει τις πωλήσεις για το μέλλον. Επιπλέον, επικοινωνώντας με όλα τα ψηφιακά εργαλεία καθιστά δυνατό για τις εταιρίες, το να συνδέονται με άλλους χρήστες και να χτίζουν μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης. Το ψηφιακό μάρκετινγκ βοηθά στο να δημιουργήσουμε ζήτηση χρησιμοποιώντας διασυνδεδεμένες, διαδραστικές ιστοσελίδες. Επίσης το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ισχυρό με δύο πολύ βασικούς τρόπους. Αρχικά το κοινό μπορεί να διαχωριστεί με μεγάλη ακρίβεια κάτω από συγκεκριμένους παράγοντες όπως η τρέχουσα θέση του χρήστη και η πρόσφατες αλληλεπιδράσεις του με διάφορα προϊόντα, πράγμα που σημαίνει ότι τα μηνύματα που θα φτάσουν τελικά σε αυτόν, θα είναι προσαρμοσμένα και εξατομικευμένα. Δεύτερον, η ψηφιακή σφαίρα είναι τελείως μετρήσιμη, από τα διάφορα εργαλεία που προσφέρονται. Έτσι κάθε κλικ που κάνει ο χρήστης και κάθε λεπτό που περνάει μέσα σε μία ιστοσελίδα μπορεί να εξηγηθεί. Οπότε με τέτοιο επίπεδο ανάλυσης οι εταιρίες μπορούν να παρακολουθούν τις καμπάνιες τους και να βλέπουν ποιες είναι αυτές που φέρνουν ευνοϊκά αποτελέσματα και ποιες είναι αυτές οι οποίες δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε.el
dc.format.extent63el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΤα Social Media και το διαδικτυακό Marketing από τον απλό χρήστη έως την επιχείρησηel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔρόσος, Δημήτριος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordSocial media marketingel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"