Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσότσολας, Νικόλαος
dc.contributor.authorΜητρομάρα, Μαριέττα
dc.date.accessioned2017-04-24T09:00:04Z
dc.date.available2017-04-24T09:00:04Z
dc.date.issued2017-03-23
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3425
dc.description.abstractΣτο σημερινό μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, υπάρχει μια αυξημένη εστίαση στην παροχή αξίας στον πελάτη με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Η τρέχουσα ύφεση έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένηςκαι της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Ξενοδοχειακές εταιρείες, μικρές και μεγάλες, πρέπει να επικεντρωθούν στο πώς θα προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες, διατηρώντας παράλληλα το κόστος σε χαμηλά επίπεδα. Οι λειτουργίες των Logistics και της Αλυσίδας Εφοδιασμού στο Ξενοδοχειακό Κλάδο αποτελούν ειδική περίπτωση, αφού πρόκειται για έναν τομέα παροχής ταυτόχρονων, πολλαπλών και συμπληρωματικών υπηρεσιών σε έναν προσδιορισμένο χώρο με ιδιαίτερες συνθήκες διαχείρισης. Δεδομένου ότι ο Ξενοδοχειακός Κλάδος εξελίσσεται σε μια βιομηχανία περισσότερο προσανατολισμένη στην τεχνολογία, η ανάγκη κατανόησης των πρακτικών e-Procurement γίνεται όλο και πιο σημαντική. Ο κύριος σκοπός αυτής της μελέτης είναι να παρουσιάσει τις πρακτικές των Logistics, της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και του e-Procurement, το πώς είναι σε θέση να εφαρμοστούν και να επηρεάσουν τον Ξενοδοχειακό Κλάδο, καθώς και τους πιθανούς λόγους μη εφαρμογής. Το 1ο Κεφάλαιο επικεντρώνεται στα Logistics. Πραγματοποιείται εννοιολογική ανάλυση και παρουσιάζονται οι κύριες λειτουργίες και τα πλεονεκτήματα τους. Το 2ο Κεφάλαιο αναλύει την έννοια της Αλυσίδας Αξίας και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Παρουσιάζονται οι διαφορές σε σχέση με τα Logistics, αφού επικρατεί σύγχυση μεταξύ των όρων. Το 3ο Κεφάλαιο έρχεται να παρουσιάσει το πώς ο Ξενοδοχειακός Κλάδος μπορεί να εφαρμόσει και να επωφεληθεί από τις πρακτικές αυτές. Ιδιαίτερα, αναλύεται η αλυσίδα ξενοδοχείων Hilton Hotels, πρωτοπόρα στο κλάδο. Και τέλος, το 4ο Κεφάλαιο αναλύει την πρακτική του e-Procurement, και πως μπορεί να ενσωματωθεί στο Ξενοδοχειακό Κλάδο. Για ακόμη μια φόρα, η αλυσίδα Hilton Hotels έχει εφαρμόσει την πρακτική αυτή, με σημαντικά οφέλη.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκησηel
dc.titleΤα Logistics και η εφοδιαστική αλυσίδα στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η πρακτική e-Procurement.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordLogisticsel
dc.subject.keywordΞενοδοχείαel
dc.subject.keywordΕφοδιαστική αλυσίδαel
dc.subject.keywordE-Procurementel
dc.subject.keywordHilton Hotels @ Resortsel
dc.subject.keywordBirchstreet systemsel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική διαχείριση προμηθειώνel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακός τομέαςel
dc.description.abstracttranslatedIn today's changing business environment, there is an increased focus on providing value to the customer at the lowest possible cost. The current recession has affected businesses from around the world, including the hotel industry. Hotel companies, large and small, need to focus on how to provide products and services while keeping costs low. Logistics and Supply Chain practices in the hotel industry are a special case, since it is providing simultaneous, multiple and complementary services in a defined area with specific management conditions. As the hotel industry is evolving into a more technology oriented industry, the need for understanding e-Procurement practices becomes increasingly important. The main purpose of this study is to present the functions of Logistics, Supply Chain and e-Procurement, and how they are able to be implemented and affect the hotel industry, and possible reasons for non-implementation. The first chapter focuses on Logistics. It presents a conceptual analysis and the main functions and advantages. The second chapter analyzes the concept of Value Chain and Supply Chain. It presents the differences between the two concepts, due to the confusion that exists between them. The third chapter is to show how the hospitality industry can implement and benefit from these practices. In particular, the hotel chain of Hilton Hotels is analyzed, a pioneer in the industry. And finally, the fourth chapter analyzes the practice of e-Procurement, and how it can be incorporated in the hotel industry. Once again, the chain of Hilton Hotels has implemented this practice, with important benefits.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"