Πλοήγηση MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών πολλά έχουν αλλάξει γύρω μας. Επειδή το πολλά όμως είναι μια πολύ αφηρημένη έννοια, θα επικεντρωθώ στην τεχνολογία και κατά πόσο αυτή έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας. Μέχρι ... -
Decision support system for smart cities based on crowdsourcing and big data analysis
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-11)Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η υποστήριξη αποφάσεων στον αποφασίζων της έξυπνης πόλης, μέσω της διαδικασίας του crowdsourcing. Αναλύονται οι έννοιες του crowdsourcing , big data, smart cities, decision ... -
Search ranking factors and rank correlations for greek ferry routes websites
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-08)The new technologies and the internet has been part of our everyday life and the number of internet users has been increased rapidly in the last decade. It is widely recognized that tourism industry has been extremely ... -
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. ... -
Ηλεκτρονική μάθηση και συστήματα: Ανάπτυξη πρωτότυπης πλατφόρμας ζωντανών μεταδόσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως στόχο την ανάπτυξη μίας πρωτότυπης πλατφόρμας ζωντανών μεταδόσεων στο ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ. (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής) έτσι ώστε να συμβάλλουμε και εμείς με τη σειρά μας στην αλλαγή ... -
Προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού (περιηγητικού, αθλητικού και θρησκευτικού) στις Κυκλάδες μέσω του διαδικτύου: μια μελέτη περίπτωσης για το νησί της Ίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Η Προώθηση του Εναλλακτικού Τουρισμού στο νησί της Ίου (Περιηγητικού, Αθλητικού και Θρησκευτικού), με τη δημιουργία ιστοσελίδας για τα μονοπάτια -
Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-22)H παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια βιβλιογραφικής καταγραφής και διερευνητικής μελέτης των στρατηγικών του Ψηφιακού Mάρκετινγκ, που επιλέγουν τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και ... -
Συμμετοχική οικονομία και τουρισμός στην Ελλάδα του 21ου αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Τα τελευταία χρόνια μια πρωτοφανή οικονομική δραστηριότητα, η «οικονομία του διαμοιρασμού», άρχισε να αλλάζει ουσιαστικά τον οικονομικό χάρτη σε πάρα πολλές χώρες στον κόσμο. Χάρη στη χρήση του διαδικτύου έγινε και ευρέως ... -
Ταξιδιωτικός οδηγός για την πόλη της Αθήνας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Αθήνας, με στόχο στο μέλλον να εντάσσονται σε αυτόν συνεχώς νέοι προορισμοί της Ελληνικής επικράτειας. Η ...