Πλοήγηση MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Αποτελέσματα 21-40 από 65
-
Διερεύνηση του βαθμού επιρροής των atmospherics στην επιλογή super - market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Αφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που ... -
Αξιολόγηση και στρατηγική ανάλυση του δήμου Γλυφάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Στόχος της διπλωματικής είναι να διερευνήσουμε το βαθμό ικανοποίησης των πολιτών - δημοτών του δήμου, από τις υπηρεσίες που παρέχει ο δήμος, με γνώμονα πάντα τις προσδοκίες των πολιτών του. Ψάχνουμε να βρούμε τα προβλήματα ... -
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων ... -
Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην διοίκηση ανθρώπινων πόρων: η εξισορρόπηση εργασιακής και προσωπικής ζωής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-07)Η εργασία που θα παρατεθεί παρακάτω έχει ως θέμα την διερεύνηση της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και ειδικότερα την εξισορρόπηση εργασιακής και προσωπικής ζωής. Στόχος της συγκεκριμένης ... -
Digital marketing & branding - Inbound vs outbound marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-14)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση Marketing & Communication του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ., με θέμα Digital Marketing & Branding: Inbound vs ... -
Η “διαπραγμάτευση στον κόσμο των επιχειρήσεων” το προφίλ του κάλου διαπραγματευτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-20)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια ανάλυση γύρω από την έννοια της διαπραγμάτευσης στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Παράλληλα, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων διαπραγματευτών ... -
Η ηλεκτρονική τραπεζική – η ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά τα κανάλια της ηλεκτρονικής τραπεζικής σε σχέση με το δίκτυο των καταστημάτων μετά την επιβολή των capital controls
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας με την ταυτόχρονη αλματώδη εξέλιξη του τομέα της πληροφορικής και μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν ( e-business ), οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν σημαντικά ... -
Πολυκριτήρια μεθοδολογία για την αξιολόγηση της συμμόρφωσης των χωρών με τη Διακήρυξη της Μπολόνια
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η Διακήρυξη της Μπολόνια είναι μια συνθήκη την οποία προσυπέγραψαν οι υπουργοί Παιδείας 29 ευρωπαϊκών χωρών το 1999 στη Μπολόνια της Ιταλίας. Η Διακήρυξη περιλαμβάνει μέτρα και δράσεις για μια εκούσια διαδικασία εναρμόνισης ... -
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-19)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων ως μία οικειοθελής τους δέσμευση αποκτά ιδιαίτερα σημαντική σημασία σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως αυτήν την οποία διανύουμε. Οι ενέργειες των επιχειρήσεων μπορούν ... -
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. ... -
Σύστημα υποστήριξης στρατιωτικών αποφάσεων με πολλαπλά κριτήρια: η περίπτωση ενίσχυσης νήσου με στρατιωτικό τμήμα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-02)Χρησιμοποίηση της μεθόδου Electre I, για τη λήψη στρατιωτικής απόφασης -
Athens International Airport: the impact of the economic crisis on traffic and the way to recovery - a data analytics study
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-03)2008’s global recession provoked harsh stagnation or declination on the operation and traffic of European airports as a result of the crisis in the airlines industry. This thesis discusses the impact of the economic crisis ... -
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-04)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι διττός. Αφενός, η παρουσίαση και μελέτη των εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και της μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη, και αφετέρου με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, η ... -
Ταξιδιωτικός οδηγός για την πόλη της Αθήνας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Αθήνας, με στόχο στο μέλλον να εντάσσονται σε αυτόν συνεχώς νέοι προορισμοί της Ελληνικής επικράτειας. Η ... -
Ανάλυση και πρόβλεψη του δείκτη ναυλαγοράς Baltic Dry Index με τη χρήση εργαλείων Data Mining
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και η κατανόηση του συστήματος της ναυλαγοράς, και πιο συγκεκριμένα αυτής των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Ο τομέας των θαλασσίων μεταφορών χαρακτηρίζεται ... -
Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-22)H παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια βιβλιογραφικής καταγραφής και διερευνητικής μελέτης των στρατηγικών του Ψηφιακού Mάρκετινγκ, που επιλέγουν τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και ... -
Πολυκριτηριακή προσέγγιση σε πρόβλημα ανάθεσης σε θέσεις εργασίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018)Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε με το πολυκριτηριακό πρόβλημα της ανάθεσης εργαζομένων σε θέσεις εργασίας. -
Χρηματοοικονομική ανάλυση και προοπτικές στον κλάδο της υγείας. Η περίπτωση των εταιρειών "ΥΓΕΙΑ Α.Ε." και "ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε."
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη διενέργεια χρηματοοικονομικής ανάλυσης και ανίχνευσης των προοπτικών που υπάρχουν στον κλάδο της υγείας μέσα από την μελέτη των εταιρειών «ΥΓΕΙΑ ΑΕ» και «ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ ΑΕ» Αρχικά στο 1ο ... -
Κοινωνική οικονομία και επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα του Ν. 4430/2016
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Το παρόν εξετάζει την κατάσταση της κοινωνικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με δεδομένο το νέο νομικό πλαίσιο του Ν.4430/2016. Διερευνήθηκε η ευρεία ορολογία που αντιστοιχεί στο πεδίο και ο τρόπος που ... -
Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-07)Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των social media στην επιτυχημένη στρατηγική branding των εταιριών. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, που απαντήθηκαν με την ολοκλήρωση της εργασίας, είναι: "Γιατί τα brands χρησιμοποιούν ...