Show simple item record

dc.contributor.advisorΔρόσος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΒορίλας, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΚαλαντζής, Παναγιώτης-Νικόλαος
dc.date.accessioned2016-12-20T09:38:44Z
dc.date.available2016-12-20T09:38:44Z
dc.date.issued2016-11-29
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3147
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε την χρήση των ψηφιακών βιβλιοθηκών ως ένα στρατηγικό στοιχείο για την βελτίωση των υπηρεσιών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων, ήταν μέσω της ποσοτικής έρευνας με την χρήση ερωτηματολογίου και στόχος της εργασίας είναι να διερευνήσει τη στατηγική που χρησιμοποιείται απο τις ψηφιακές βιβλιοθήκες ώστε να βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μέσα απο την εργασία θα δούμε πως και πόσο άλλαξε η τριτοβάθμια εκπαίδευση στις αρχές της δεκαετίας του ’50 και ποιές είναι οι ανάγκες των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στην τωρινή εποχή. Επίσης θα αναφερθούμε στην ενεργητική και παθητική εκπαίδευση που αποτελούν δυο βασικά μοντέλα εκπαίδευσης, τα χαρακτηριστικά των οποίων αλλάζουν σύμφωνα με το κοινωνικό πλαίσιο στο οποίο εκτελούνται. Εκτενή λόγω κάνουμε και για το ψηφιακό περιεχόμενο των βιβλιοθηκών και συγκρίνοντας τις ψηφιακές με τις συμβατικές βιβλιοθήκες αριθμούμε τους λόγους που υπάρχουν υπερ της χρήσης των πρώτων και του υλικού που περιέχουν. Φυσικά μέσα στην εργασία βλέπουμε πως η ψηφιακή βιβλιοθήκη και η εκπαίδευση είναι συνδεδεμένη μέσα απο την χρήση του εικονικού περιβάλλοντος που παρέχει η βιβλιοθήκη έτσι ώστε ο κάθε χρήστης-μαθητής να μπορεί να αφιερώσει τον χρόνο του στην εκμάθηση εκείνων που τον ενδιαφέρουν πραγματικά. Προφανώς για την λειτουργία και την δυνατότητα χρήσης των εργαλείων και γενικότερα των ψηφιακών βιβλιοθηκών αναγκαία είναι και η γνώση χρήσης του διαδικτύου (ιντερνετ). Αν και τόσο το ιντερνετ όσο και η ψηφιακές βιβλιοθήκες είναι σχετικά πρόσφατα εργαλεία βλέπουμε κατα την διάρκεια της μελέτης πως ο αριθμός των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν συνεχώς αυξάνεται κυριώς στις νεαρές ηλικίες καθώς και η εξοικίωση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές είναι μεγαλύτερη. Η βασική διαφορά που παρατηρήσαμε ήταν πως μεγαλύτερη χρήση των ψηφικών βιβλιοθηκών έκαναν άντρες νεαρής ηλικίας, τα αίτια που το προκαλούν αυτό υποθέτουμε πως είναι κοινωνικά, περισσότερη ανάλυση όμως επι του θέματος αυτού δεν γίνεται γιατι δεν αφορά την παρούσα εργασία. Τέλος είδαμε πως οι ψηφιακές βιβλιοθήκες είναι εργαλεία και ένας σημαντικός θεσμός της ακαδημαϊκής κοινότητας και η ανάγκη για αναβάθμιση και επέκταση των υπηρεσιών τους είναι απαραίτητη καθώς οι απαιτήσεις των χρηστών συνεχώς αυξάνονται.el
dc.format.extent56 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμόςel
dc.titleΗ Ανάπτυξη – Εξέλιξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών ως στρατηγικό στοιχείο της βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔρόσος, Δημήτριος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΨηφιακές βιβλιοθήκεςel
dc.subject.keywordΒιβλιοθήκεςel
dc.subject.keywordΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ολικής ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΠοσοτική έρευναel
dc.subject.keywordΕρωτηματολόγιοel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"