Στρατηγικές επιβίωσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην οικονομική κρίση
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός ΣχεδιασμόςΛέξεις κλειδιά
Στρατηγικός σχεδιασμός ; Στρατηγικές ανάπτυξης ; Οικονομική κρίση ; Φορολογία ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ελληνικές επιχειρήσειςΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αναδεικνύει όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης που περνάει τα τελευταία χρόνια η ελληνική οικονομία. Παρουσιάζονται, επίσης, οι στρατηγικές που είναι απαραίτητες, έτσι ώστε να προβούν οι επιχειρήσεις για την διατήρηση της λειτουργίας τους.
Το πρώτο κεφάλαιο εστιάζεται στον στρατηγικό σχεδιασμό που πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις για την επιτυχημένη λειτουργία τους.
Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.
Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφονται οι στρατηγικές για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών των επιχειρήσεων, καθώς και οι προσπάθειες για μείωση του κόστους.
Στο τέταρτο κεφάλαιο διερευνώνται οι καινοτομίες που μπορούν να εφαρμόσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις για την απόκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Τέλος, παραθέτονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν για τις στρατηγικές των ελληνικών επιχειρήσεων στην οικονομική κρίση.
Αριθμός σελίδων
61σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: