Show simple item record

Παγκοσμιοποίηση, διαπολιτισμικό μάνατζμεντ και διεθνείς εφαρμογές στον τουρισμό

dc.contributor.advisorΚονιόρδος, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΨαλίδα, Ευθυμία
dc.date.accessioned2016-09-29T09:18:38Z
dc.date.available2016-09-29T09:18:38Z
dc.date.issued2016-09-09
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3004
dc.description.abstractΤο πτυχιακό πόνημα θα βασιστεί σε τρεις βασικούς άξονες: Ο πρώτος άξονας θα αφορά την εισαγωγή στο φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης και πως αυτό επιδρά σε διάφορους νευραλγικούς τομείς των κοινωνιών (οικονομικός, πολιτικός, πολιτισμικός, κοινωνικός). Πιο συγκεκριμένα θα αποσαφηνιστεί τόσο η ίδια η έννοια της παγκοσμιοποίησης δηλαδή της ενσωμάτωσης του διεθνισμού, της πολυπολιτισμικότητας, της αντικατάστασης της τοπικής απομόνωσης από την αλληλεξάρτηση των εθνών και τελικά της διεθνούς ολοκλήρωσης. Αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσα από μια ιστορική αναδρομή του ορισμού της παγκοσμιοποίησης ξεκινώντας από τη δεκαετία του 60 που παρατηρούνται οι πρώτες αναφορές στο φαινόμενο αυτό και καταλήγουμε στη δεκαετία του 90 που ήρθε επίσημα στα πλαίσια του παγκοσμίου κοινωνικού διαλόγου. Στο δεύτερο άξονα θα ερευνηθεί ενδελεχώς η φύση της διαπολιτισμικής διαχείρισης της γνώσης καθώς και οι γενικές αξιώσεις ότι οι διαφορετικές επιστήμες συνδυάζονται ευέλικτα. Μελετώντας το φαινόμενο του διαπολιτισμικού μάνατζμεντ και θα προσπαθήσουμε να δώσουμε απαντήσεις στα ερωτήματα: Πως γίνεται η ανταλλαγή γνώσεων σε πολυπολιτισμικούς οργανισμούς; Τι προβλήματα και τι ερωτήσεις προκύπτουν; Με βάση τι μπορούμε να πούμε ότι ένα άτομο έχει διαφορετική νοοτροπία συγκριτικά με κάποιον άλλο και πως μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η νοοτροπία αντανακλά τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα ανταποκρίνονται στις νέες ιδέες και την καινούργια γνώση; Κάτω υπό ποιους όρους τα άτομα ή οι ομάδες διαφορετικών πολιτισμικών παραδόσεων παράγουν ιδέες που έχουν πιθανότητα να ληφθούν υπόψη και να γίνουν πράξη; Ο τρίτος άξονας περιγράφει συγκεκριμένα παραδείγματα του διεθνή τουρισμού τόσο υπό το κοινωνικό πρίσμα (Αεροπορικά προγράμματα για συχνούς πελάτες, θέρετρα που τα συμπεριλαμβάνουν όλα, Εταιρική κοινωνική ευθύνη στον τουρισμό, οικοτουρισμός – Μπελίζ , χρονομεριστική ανάπτυξη, τουρισμός και ταξιδιώτες με αναπηρίες, τουρισμός και τρομοκρατία) όσο και μεμονωμένες μελέτες περίπτωσης αεροπορικών εταιριών στο Ηνωμένο Βασίλειο, Expedia - Λιανικές πωλήσεις ταξιδιών μέσω διαδικτύου, τουρισμός με σκοπό την παρατήρηση της άγριας φύσης στην Νότια Αφρική και το μουσείο του Γκουγκενχάιμ, Μπιλμπάο, Ισπανία. Εισάγουμε την έννοια του τουρισμού και της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας.el
dc.format.extent67 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμόςel
dc.titleΠαγκοσμιοποίηση, διαπολιτισμικό μάνατζμεντ και διεθνείς εφαρμογές στον τουρισμόel
dc.title.alternativeGlobalization, cross-cultural canagement and international cases in tourismel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλαντώνης, Πέτρος
dc.contributor.committeeΠαπαγεωργίου, Αριστείδης
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΠαγκοσμιοποίησηel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΤουριστική βιομηχανίαel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis will be based on three main axises: The first axis will be the introduction to the phenomenon of globalization and how this impacts on various key sectors of society (economic, political, cultural, social). In particular it will be clarified that the concept of globalization is the integration of internationalism, multiculturalism, replacement of local isolation from the interdependence of nations and ultimately the international integration. This will be described through a historical review of the definition of globalization starting from the decate of 60s observed the first references to this phenomenon and end up in the 90s when it officially came in the international social dialogue. The second axis will thoroughly investigate the nature of Cross-cultural management and the general claims that the different sciences are combined successfully. Studying the phenomenon of intercultural management and trying to give answers to the questions: How is the exchange of knowledge in multicultural organizations? What problems and what questions arise? Based on what we can assume that a person has a different mindset from someone else, and how can we be sure that this mentality reflects the way in which individuals respond to new ideas and new knowledge? Under what conditions individuals or groups of different cultural traditions produce ideas that are likely to be considered and put into practice? The third axis describes concrete examples of international tourism both in the social context (Flight programs for frequent customers, resorts all-inclusive, Corporate Social Responsibility in tourism, ecotourism - Belize timeshare development, tourism and travelers with disabilities, tourism and terrorism) as well as individual case studies: airlines in the United Kingdom, Expedia - Retail travel Internet sales, tourism in order to observe wildlife in South Africa and the Guggenheim Museum, Bilbao in Spain. We introduce the meaning of tourism and the global tourism industry.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"