Ενεργειακή αναβάθμιση 20ου δημοτικού σχολείου του Δήμου Αιγάλεω
Subject
TPSH::Περιβάλλον::Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ; TPSH::Αρχιτεκτονική - Πολεοδομία::Βιοκλιματική ΑρχιτεκτονικήKeywords
Ενεργειακός σχεδιασμός ; Σχολικά κτίρια ; Αιγάλεω ; Ανανεώσιμες πηγές ενέργειαςAbstract
Στην έρευνα της πτυχιακής μου εργασίας έγινε προσπάθεια στην διερεύνηση των πλαισίων τεχνολογικής ανάπτυξης σε συνδυασμό με την προστασία του περιβάλλοντος. Η μελέτη στο υφιστάμενο σχολείο έχει σκοπό την εφαρμογή όπου είναι εφικτό των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε συνδυασμό με την βιοκλιματική αρχιτεκτονική.
Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο της πτυχιακής μου εργασίας γίνεται μια ανάλυση στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε συνδυασμό πάντα με τον βιοκλιματικό συνδυασμό. Αναφέρονται ποιες είναι οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους αλλά και ποια είναι τα οφέλη από την χρήση τους, τόσο για την εξοικονόμηση χρημάτων όσο και για τον περιορισμό στην ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Στη συνέχεια στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση των μεθόδων βιοκλιματισμού, καθώς επίσης και οι τεχνικές παρεμβάσεις που είναι εφικτό να υποστεί ένα υφιστάμενο κτίριο. Αναλύονται τα σύγχρονα δομικά υλικά που βοηθάν το κτίριο να συμπεριφέρεται ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες αλλά και μεθόδους και συστήματα για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Στο τρίτο κεφάλαιο έπειτα από μελέτη των μεθόδων βιοκλιματισμού γίνεται εφαρμογή των βιοκλιματικών συστημάτων στο σχολείο. Το σχολείο δέχεται κάποιες βιοκλιματικές μετατροπές που είναι εφικτές να γίνουν τόσο εξωτερικά (κουφώματα, θερμομόνωση, ενεργειακούς υαλοπίνακες) για να μην έχει θερμικές απώλειες αλλά και να μην δέχεται την θερμότητα και το ψύχος εσωτερικά για την εξοικονόμηση ενέργειας και χρημάτων.
Τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται έλεγχος της ενεργειακής απόδοσης του σχολείου σε σχέση με τις τεχνικές αλλαγές που έγιναν στο κτίριο.
Number of pages
76 σελ.Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα Πολιτικών Δομικών ΈργωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: