Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική

dc.contributor.advisorΚάββουρα, Νίκη
dc.contributor.authorΚούζιου, Σοφία
dc.date.accessioned2015-04-29T09:21:05Z
dc.date.available2015-04-29T09:21:05Z
dc.date.issued2014-12
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2606
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μετρώντας πάνω από 1 δις. χρήστες παγκοσμίως, μπορούμε να ισχυριστούμε πως ζούμε σε μια «Νέα ψηφιακή εποχή». Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παραθέσει και να αναλύσει την παρουσία των “Social Media” στη ζωή των ανθρώπων αλλά και την λειτουργία αυτών στον τομέα της πολιτικής. Το περιεχόμενο της εργασίας χωρίζεται σε τέσσερα βασικά κεφάλαιο. Σε πρώτο στάδιο, με βάση την διεθνή και εγχώρια βιβλιογραφία, παραθέτονται ορισμοί και έννοιες που αφορούν την επικοινωνία, το διαδίκτυο και την μεταξύ τους σχέση, ενώ περιγράφονται ενδελεχώς τόσο η έννοια του κοινωνικού δικτύου όσο και της κοινωνικής δικτύωσης. Αμέσως μετά ακολουθεί η ιστορική αναδρομή του παγκόσμιου Ιστού και αποσαφηνίζονται όροι που εξυπηρετούν στην καλύτερη κατανόηση των “Social Media” που παρουσιάζονται σε αυτό το κεφάλαιο. Το επόμενο μέρος της εργασίας, πραγματεύεται την σχέση μεταξύ ανθρώπου και επικοινωνίας, ενώ αναλύει την επίδραση που μπορούν να έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα άτομα. Συνεχίζοντας, το τελευταίο μέρος της εργασίας αφορά την πολιτική επικοινωνία και κατ’ επέκταση το Πολιτικό Μάρκετινγκ τα οποία αναλύονται υπό το πρίσμα των “Social Media”. Αν και το πολιτικό μάρκετινγκ στην Ευρώπη, βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, μέσα από το κεφάλαιο αυτό θα γίνει αντιληπτή η σχέση του πολιτικού Μάρκετινγκ με την πολιτική επικοινωνία. Ακόμη θα παρατεθούν οι απαραίτητοι ορισμοί, καθώς και μια ιστορική αναδρομή προκειμένου να κατανοηθούν καλύτερα οι έννοιες που αναφέρονται. Τέλος , θα παρουσιαστεί το πολιτικό μείγμα μάρκετινγκ και οι δυνατότητες που παρέχονται από το μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο στην δημιουργία μιας δυναμικής στρατηγικής όσο και στους ίδιους τους πολιτικούς και πως επιδρούν στην πολιτική συμμετοχή των ατόμων και στην τελική απόφαση των ψηφοφόρων.el
dc.format.extent112 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΜέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτικήel
dc.title.alternativeSocial media. Modern communication tools and their implementation in politicsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordΚοινωνική δικτύωσηel
dc.subject.keywordΕπικοινωνιακά εργαλείαel
dc.subject.keywordΠολιτικήel
dc.subject.keywordΠολιτική επικοινωνίαel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordΠολιτικό marketingel
dc.description.abstracttranslatedSocial media have become an important part of daily life. Counting more than 1 billion. users worldwide, we are able to claim that we live in a "new digital era." The purpose of this thesis is to present and analyze the presence of Social Media in peoples’ lives and their utility in the field of politics. The content is divided into four main sections. Firstly, based on international and domestic literature, definitions and concepts related to communication, the internet and the relationship between them are quoted and the meaning of social network and social networking is explained thoroughly. In addition the historical overview of the global web clarifies conditions that serve to a better understanding of the Social Media which are presented in this chapter. The next part of the thesis deals with the relationship between human and communication and analyzes the impact that social media can have on people. Furthermore, the last part refers to political communication and hence Political Marketing which are analyzed in the light of Social Media. Although political marketing in Europe, is still at an early stage, through this chapter one will understand the relationship between political marketing and political communication. Additionally the necessary definitions as well as a historical review will be provided in order to a better understanding of the concepts mentioned. Finally, the political marketing mix will be presented as well as the possibilities offered by social media in creating a dynamic strategy , a political image and the way the can affect the political participation of individuals and the final decision of the voters.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"