Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα

dc.contributor.advisorΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑμίν, Άντελ
dc.date.accessioned2015-02-12T12:28:17Z
dc.date.available2015-02-12T12:28:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2595
dc.description.abstractΗ κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους, αλλά και κάθε επιχειρηματία και εργαζόμενο στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών μεθόδων και την υιοθέτηση σύγχρονων εξελιγμένων εφαρμογών, πλέον βρισκόμαστε στην εποχή της «Ψηφιακής Οικονομίας». Δύο από τις εφαρμογές που έχουν φέρει τις σημαντικότερες αλλαγές στα πλαίσια και την εφαρμογή της επιχειρηματικότητας σήμερα είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Electronic Commerce) και τα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media). Το Internet και τα επικοινωνιακά συστήματα αποτελούν μια παγκόσμια βάση δεδομένων στην οποία υπάρχουν αλληλεπιδράσεις, επικοινωνία, αναζήτηση πληροφοριών και συνεργασία ανθρώπων μέσω τεχνολογικών εφαρμογών. Όσον αφορά τον τομέα του εμπορίου, συμπεριλαμβάνεται σε αυτόν της ψηφιακής οικονομίας και περιλαμβάνει την ηλεκτρονική διαχείριση εμπορικών συναλλαγών κυρίως μέσω του διαδικτύου. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο έχει οδηγήσει στη διευκόλυνση επιχειρήσεων αλλά και καταναλωτών με τη μείωση δαπανών για συναλλαγές, τη σύντομη εξυπηρέτηση πελατών και τις αγορές ανά πάσα στιγμή μέσω του διαδικτύου, τη βελτίωση της αγοραστικής ικανότητας των πελατών και τη μείωση κόστους. Σήμερα, κάθε συναλλαγή παγκοσμίως, είναι εφικτή και πραγματοποιείται σε ελάχιστο χρόνο. Ακόμα, τα κοινωνικά δίκτυα έρχονται να συμπληρώσουν και να ενισχύσουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, πληροφορώντας τον καταναλωτή για τις επιχειρήσεις, τα προϊόντα και τη δράση τους, αλλά και τις επιχειρήσεις για τη γνώμη και τις ανάγκες του καταναλωτή. Τα social media, πλέον συντελούν στη διαδραστικότητα και στη δημιουργία σχέσης ανάμεσα σε πελάτη – πωλητή (ή επιχείρησης / εταιρείας) και έτσι δεν υπάρχει απρόσωπη πράξη αγοραπωλησίας. Στη συγκεκριμένη εργασία θα εξηγήσουμε τους όρους και την έννοια του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Κοινωνικών Δικτύων, έπειτα θα εξετάσουμε τη σχέση τους και τέλος θα δούμε πως αυτά τα μέσα συνδυάζονται μελετώντας τα εργαλεία και τα μέσα που μας δίνονται για την επίτευξη εμπορικών συναλλαγών και marketing στη περίπτωση του Facebook, που αποτελεί το διασημότερο των κοινωνικών δικτύων.el
dc.format.extent115 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυαel
dc.title.alternativeElectronic commerce & social mediael
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordWeb 2.0el
dc.subject.keywordFacebookel
dc.description.abstracttranslatedThe information society, networks and the Internet have changed the life of everyone. The mass information and the rapid development of computer applications has led businesses of all types and sizes, and every entrepreneur and employee to abandon traditional methods, adopting modern advanced applications. We are the era of "Digital Economy”. Two applications that have brought major changes in the business world as it is today are E-Commerce and the Social Networks. The Internet and communications systems give us a global database in which we can have interactions, communication, information search and cooperation of people through technology applications. Regarding e-commerce, it is included in the sector of digital economy and its applications and it is the management of electronic trading via the internet. Electronic commerce has led to facilitating business and consumers by reducing transactions costs, providing customer support and sales 24/7 via the Internet, improving the purchasing power of customers and reducing business costs, thus, any global transaction is now feasible and done in no time. Moreover, social networks now complement and enhance e-Commerce informing consumers about companies, products and activities, but also giving companies the consumers’ opinions and needs. The social media are now giving interactivity and creating a client - seller (or firm / company) relationship and thus purchases are not impersonal, people now can openly state any complaints, ideas or express gratitude almost directly to the company or store. In this paper we explain the conditions and the concept of e- Commerce and Social Networks, then we will look at their relationship and then we will see how these tools combine studying tools and resources given to us to achieve trade and marketing via Facebook, which is the most famous social network.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"