dc.contributor.advisor | Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Αμίν, Άντελ | |
dc.date.accessioned | 2015-02-12T12:28:17Z | |
dc.date.available | 2015-02-12T12:28:17Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2595 | |
dc.description.abstract | Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει
αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία
εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις
επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους, αλλά και κάθε επιχειρηματία
και εργαζόμενο στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών μεθόδων και
την υιοθέτηση σύγχρονων εξελιγμένων εφαρμογών, πλέον
βρισκόμαστε στην εποχή της «Ψηφιακής Οικονομίας». Δύο από τις
εφαρμογές που έχουν φέρει τις σημαντικότερες αλλαγές στα πλαίσια
και την εφαρμογή της επιχειρηματικότητας σήμερα είναι το
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Electronic Commerce) και τα Κοινωνικά
Δίκτυα (Social Media).
Το Internet και τα επικοινωνιακά συστήματα αποτελούν μια
παγκόσμια βάση δεδομένων στην οποία υπάρχουν αλληλεπιδράσεις,
επικοινωνία, αναζήτηση πληροφοριών και συνεργασία ανθρώπων
μέσω τεχνολογικών εφαρμογών. Όσον αφορά τον τομέα του
εμπορίου, συμπεριλαμβάνεται σε αυτόν της ψηφιακής οικονομίας και
περιλαμβάνει την ηλεκτρονική διαχείριση εμπορικών συναλλαγών
κυρίως μέσω του διαδικτύου. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο έχει
οδηγήσει στη διευκόλυνση επιχειρήσεων αλλά και καταναλωτών με
τη μείωση δαπανών για συναλλαγές, τη σύντομη εξυπηρέτηση
πελατών και τις αγορές ανά πάσα στιγμή μέσω του διαδικτύου, τη
βελτίωση της αγοραστικής ικανότητας των πελατών και τη μείωση
κόστους. Σήμερα, κάθε συναλλαγή παγκοσμίως, είναι εφικτή και
πραγματοποιείται σε ελάχιστο χρόνο. Ακόμα, τα κοινωνικά δίκτυα
έρχονται να συμπληρώσουν και να ενισχύσουν το Ηλεκτρονικό
Εμπόριο, πληροφορώντας τον καταναλωτή για τις επιχειρήσεις, τα
προϊόντα και τη δράση τους, αλλά και τις επιχειρήσεις για τη γνώμη
και τις ανάγκες του καταναλωτή. Τα social media, πλέον συντελούν
στη διαδραστικότητα και στη δημιουργία σχέσης ανάμεσα σε πελάτη
– πωλητή (ή επιχείρησης / εταιρείας) και έτσι δεν υπάρχει απρόσωπη
πράξη αγοραπωλησίας.
Στη συγκεκριμένη εργασία θα εξηγήσουμε τους όρους και την έννοια
του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Κοινωνικών Δικτύων, έπειτα
θα εξετάσουμε τη σχέση τους και τέλος θα δούμε πως αυτά τα μέσα
συνδυάζονται μελετώντας τα εργαλεία και τα μέσα που μας δίνονται
για την επίτευξη εμπορικών συναλλαγών και marketing στη
περίπτωση του Facebook, που αποτελεί το διασημότερο των
κοινωνικών δικτύων. | el |
dc.format.extent | 115 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο | el |
dc.title | Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα | el |
dc.title.alternative | Electronic commerce & social media | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικό εμπόριο | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικά δίκτυα | el |
dc.subject.keyword | Web 2.0 | el |
dc.subject.keyword | Facebook | el |
dc.description.abstracttranslated | The information society, networks and the Internet have changed the
life of everyone. The mass information and the rapid development of
computer applications has led businesses of all types and sizes, and
every entrepreneur and employee to abandon traditional methods,
adopting modern advanced applications. We are the era of "Digital
Economy”. Two applications that have brought major changes in the
business world as it is today are E-Commerce and the Social
Networks. The Internet and communications systems give us a global database
in which we can have interactions, communication, information
search and cooperation of people through technology applications.
Regarding e-commerce, it is included in the sector of digital economy
and its applications and it is the management of electronic trading via
the internet. Electronic commerce has led to facilitating business and
consumers by reducing transactions costs, providing customer
support and sales 24/7 via the Internet, improving the purchasing
power of customers and reducing business costs, thus, any global
transaction is now feasible and done in no time. Moreover, social
networks now complement and enhance e-Commerce informing
consumers about companies, products and activities, but also giving
companies the consumers’ opinions and needs. The social media are
now giving interactivity and creating a client - seller (or firm /
company) relationship and thus purchases are not impersonal, people
now can openly state any complaints, ideas or express gratitude
almost directly to the company or store.
In this paper we explain the conditions and the concept of e-
Commerce and Social Networks, then we will look at their
relationship and then we will see how these tools combine studying
tools and resources given to us to achieve trade and marketing via
Facebook, which is the most famous social network. | el |