dc.contributor.advisor | Κυτάγιας, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Μίσιου, Αφροδίτη | |
dc.contributor.author | Μιχαλάρης, Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2015-02-12T10:25:09Z | |
dc.date.available | 2015-02-12T10:25:09Z | |
dc.date.issued | 2014-06 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2584 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο
και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook
καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google.
Στο Α’ μέρος της εργασίας παρουσιάζονται όλες οι πληροφορίες και θεωρίες
που πρέπει να γνωρίζει κάποιος για να εισέλθει στον κόσμο των διαδικτυακών
διαφημίσεων. Συγκεκριμένα αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της διαφήμισης, γίνεται
ιστορική αναδρομή της, αναφέρονται οι διάφορες στρατηγικές της διαφήμισης,
μέθοδοι διαφήμισης στο διαδίκτυο, για το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης,
πληροφορίες για Google Adwords και Facebook Ads, τρόποι κοστολόγησης του κάθε
τύπου διαφήμισης,
Στο Β’ μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η πρακτική εφαρμογή των
θεωρητικών διεργασιών του Α’ μέρους με επιπλέον πληροφορίες και λεπτομέρειες
για την τοποθέτηση διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και στο Google.
Συγκεκριμένα, ορίζονται τα βήματα που απαιτούνται για τοποθέτηση διαφημιστικής
καμπάνιας στο facebook με πλούσιο οπτικό υλικό και βήμα προς βήμα οδηγίες,
αναφέρονται όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που μας παρέχει το facebook για
προώθηση σελίδας και αύξηση θαυμαστών καθώς και χρεώσεις, παραθέτονται όλα
τα στοιχεία, πληροφορίες και στατιστικά από το blog όπου ο σκοπός της διαφήμισης
είναι η επίσκεψή του, γίνεται μικρή αναφορά στο adsense, ακολουθεί η τοποθέτηση
της διαφήμισης στο Google Adwords και παραθέτονται όλες οι πληροφορίες που μας
προσφέρει η εταιρεία αναφορικά με την βελτιστοποίηση σε όλους τους τομείς της
διαφήμισής μας και τέλος γίνεται μικρή αναφορά στο Google Analytics. Τέλος η
εργασία κλείνει με την παράθεση των στατιστικών της σελίδας στο Facebook και στο
Blog μετά τη τοποθέτηση της διαφήμισης. | el |
dc.format.extent | 160 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση | el |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing | el |
dc.title | Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | el |
dc.subject.keyword | Διαφήμιση | el |
dc.subject.keyword | Διαδίκτυο | el |
dc.subject.keyword | Advertisement | el |
dc.subject.keyword | Google adwords | el |
dc.subject.keyword | Facebook | el |
dc.subject.keyword | Ads | el |
dc.subject.keyword | Internet | el |
dc.description.abstracttranslated | In this thesis we study the ways of internet advertising and more specifically at
the greatest network community, Facebook and the biggest search engine, Google.
In the first part of the thesis we present all the information and theories must
someone knows to enter in the world of online advertising. Specifically mentioned
characteristics of advertising, we refer to the various strategies of advertising, internet
advertising methods for marketing search engine, information on Google Adwords
and Facebook Ads, methods of costing each ad type,
In the second part of the paper we present the practical application of
theoretical processes of Part A with additional information and details for placing
advertising campaign on Facebook and Google. Specifically, we present the steps
required in order to place an advertising campaign on facebook with lots of images
and step by step instructions, we list all the useful information provided by facebook
in order to promote the facebook page and increase likers and we present the costs
needed for advertisment, information and statistics of the blog where the purpose of
advertising is to visit, we make a small reference to adsense, followed by the
placement of advertising on Google Adwords and we present all the information
google provides us in order we optimize all areas of our advertising and at the end we
make a small reference to Google Analytics. Finally, thesis ends by citing statistics
page on Facebook and Blog post ad placement. | el |