Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.authorΜίσιου, Αφροδίτη
dc.contributor.authorΜιχαλάρης, Χρήστος
dc.date.accessioned2015-02-12T10:25:09Z
dc.date.available2015-02-12T10:25:09Z
dc.date.issued2014-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2584
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της εργασίας παρουσιάζονται όλες οι πληροφορίες και θεωρίες που πρέπει να γνωρίζει κάποιος για να εισέλθει στον κόσμο των διαδικτυακών διαφημίσεων. Συγκεκριμένα αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της διαφήμισης, γίνεται ιστορική αναδρομή της, αναφέρονται οι διάφορες στρατηγικές της διαφήμισης, μέθοδοι διαφήμισης στο διαδίκτυο, για το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης, πληροφορίες για Google Adwords και Facebook Ads, τρόποι κοστολόγησης του κάθε τύπου διαφήμισης, Στο Β’ μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η πρακτική εφαρμογή των θεωρητικών διεργασιών του Α’ μέρους με επιπλέον πληροφορίες και λεπτομέρειες για την τοποθέτηση διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και στο Google. Συγκεκριμένα, ορίζονται τα βήματα που απαιτούνται για τοποθέτηση διαφημιστικής καμπάνιας στο facebook με πλούσιο οπτικό υλικό και βήμα προς βήμα οδηγίες, αναφέρονται όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που μας παρέχει το facebook για προώθηση σελίδας και αύξηση θαυμαστών καθώς και χρεώσεις, παραθέτονται όλα τα στοιχεία, πληροφορίες και στατιστικά από το blog όπου ο σκοπός της διαφήμισης είναι η επίσκεψή του, γίνεται μικρή αναφορά στο adsense, ακολουθεί η τοποθέτηση της διαφήμισης στο Google Adwords και παραθέτονται όλες οι πληροφορίες που μας προσφέρει η εταιρεία αναφορικά με την βελτιστοποίηση σε όλους τους τομείς της διαφήμισής μας και τέλος γίνεται μικρή αναφορά στο Google Analytics. Τέλος η εργασία κλείνει με την παράθεση των στατιστικών της σελίδας στο Facebook και στο Blog μετά τη τοποθέτηση της διαφήμισης.el
dc.format.extent160 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΔιαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτηel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordAdvertisementel
dc.subject.keywordGoogle adwordsel
dc.subject.keywordFacebookel
dc.subject.keywordAdsel
dc.subject.keywordInternetel
dc.description.abstracttranslatedIn this thesis we study the ways of internet advertising and more specifically at the greatest network community, Facebook and the biggest search engine, Google. In the first part of the thesis we present all the information and theories must someone knows to enter in the world of online advertising. Specifically mentioned characteristics of advertising, we refer to the various strategies of advertising, internet advertising methods for marketing search engine, information on Google Adwords and Facebook Ads, methods of costing each ad type, In the second part of the paper we present the practical application of theoretical processes of Part A with additional information and details for placing advertising campaign on Facebook and Google. Specifically, we present the steps required in order to place an advertising campaign on facebook with lots of images and step by step instructions, we list all the useful information provided by facebook in order to promote the facebook page and increase likers and we present the costs needed for advertisment, information and statistics of the blog where the purpose of advertising is to visit, we make a small reference to adsense, followed by the placement of advertising on Google Adwords and we present all the information google provides us in order we optimize all areas of our advertising and at the end we make a small reference to Google Analytics. Finally, thesis ends by citing statistics page on Facebook and Blog post ad placement.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"