Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧαλικιάς, Μιλτιάδης
dc.contributor.authorΚονόμη, Ειρήνη
dc.date.accessioned2014-08-19T07:58:25Z
dc.date.available2014-08-19T07:58:25Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2099
dc.description.abstractΗ παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται εκθετικά, έχει παρατηρηθεί ότι οι ιστοσελίδες αυτές δημιουργούν τάσεις, πρότυπα και κατευθύνουν τη κοινή γνώμη. Το πρώτο κομμάτι της εργασίας αφορά τις βασικές έννοιες και αρχές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη συνέχεια ακολουθεί ανάλυση της έννοιας του marketing και του online marketing. Έπειτα αναλύονται οι έννοιες, social media και social media marketing και τέλος, ακολουθεί η έρευνα. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε ήταν ποσοτική και τα αποτελέσματα που διεξήχθησαν είναι αρκετά σημαντικά. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από 110 συμμετέχοντες και το συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως τα social media επηρεάζουν τους χρήστες ως προς τις καταναλωτικές του προτιμήσεις.el
dc.format.extent81 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτέςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΕπιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφοράel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΜέσα μαζικής ενημέρωσηςel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΚαταναλωτισμόςel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.description.abstracttranslatedThe above topic refers to the extraordinary power of social media on customer behavior through marketing’s tools. It’s been noticed that social media’s users have been immensely increased over the last years. Those websites seem to influence the most in general trends and common sense issues. The first part in this paper refers to the general sector of e-commerce. The next part refers to terms such as marketing & e-marketing and leads to the analysis of them both. In the fourth chapter is being in depth discussion of social media and social media marketing. Finally, there was a quantitative research which leaded to some very remarkable results. The questionnaire was answered by 110 participants and the result showed that social media do influence user’s customer behavior.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"