Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓιαννακόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.authorΓαβαλά, Μαρία
dc.date.accessioned2014-08-19T05:21:20Z
dc.date.available2014-08-19T05:21:20Z
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2088
dc.description.abstractΟι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Η στρατηγική και τα εργαλεία του μάρκετινγκ αποτελούν έναν μοναδικό τρόπο για άμεση κι αποτελεσματική προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα. Επιπλέον, η υιοθέτηση ηλεκτρονικών πρακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά κι άμεσα σε επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν, έτσι, στενά τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους. Ιδιαίτερα, μέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σημερινή μορφή του Κοινωνικού Διαδικτύου (social networks, blogs, κ.λπ.), επιχειρήσεις και οργανισμοί αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των τρόπων και των μεθόδων εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Μάρκετινγκ σε ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία ασχολούνται με τον τομέα της ένδυσης και της υπόδυσης. Είναι πάντα πιο αποικοδομητικό να συμβαδίζουμε με την τεχνολογία; Πόσο ασφαλείς και κατατοπιστικές είναι οι “ασφαλείς πληρωμές”; Υπάρχει ανάπτυξη στον εκσυγχρονισμένο πλέον τομέα του ανθρωπίνου δυναμικού της επιχείρησης; Αυτό θα το δούμε στην συνέχεια της εργασίας μας, καθώς και τις βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να πληρεί ένα κατάστημα ώστε να δημιουργήσει ένα ψηφιακό συνεργάτη. Παρότι μας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, η μετάβαση απο τον παραδοσιακό στον ηλεκτρονικό τρόπο αγορών ενδέχεται να επηρρεάζει και τις παραδόσεις του τόπου μας. Η τεχνολογία της πληροφορίας έχει πλέον κορυφωθεί και στον Ελληνικό κλάδο αγορών, φέρνοντας στο προσκήνιο τα αυτοματοποιημένα συστήματα παραγωγής. Στην πορεία της εργασίας μας θα μελετήσουμε τις επιπτώσεις των παραπάνω συστημάτων σε έναν απο τους πιο παραδοσιακούς τομείς της Ελλάδας, αυτόν της Βυρσοδεψίας, ο οποίος με την πάροδο ετών και τεχνολογίας τείνει να χάνει την διαχρονική του αξία.el
dc.format.extent113 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδησηel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordE-Commerceel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΊντερνετ μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίαςel
dc.subject.keywordE-Marketingel
dc.subject.keywordΤΠΕ
dc.description.abstracttranslatedNowadays, the modern enterprises and organizations are facing a continuous changing and competitive environment. It is commonly accepted that the human need for development, progress and productivity as required by the modern technological development are invited to meet the information technology and communications. The term "Information Technologies and Communications" (ICT) covers a wide range of services, applications, technologies, equipment and software. In short, tools such as telephony and the Internet, distance learning, television, computers, networks and software necessary for the use of these technologies. In this context the strategies that the enterprises adopt and utilize should be every time adjusted to the new conditions created in the market. Marketing strategies and tools constitute a unique way for the companies to efficiently conform to the changing market conditions. Furthermore, the adoption of the e-marketing strategies accelerates and facilitates these processes. Through internet, websites and online shops, companies are able to keep in touch with consumers in a more direct and continuous basis. In this means they have the chance to closely monitor the changes and alterations of consumers’ needs and desires. Particularly, through the technologies offered by the Social Web (social networks, blogs, etc.), businesses and organizations derive easily valuable information about the purchasing behavior of consumers. This thesis aims at exploring ways and methods of implementation of e-Marketing Strategy at online stores that deal with the clothing and footwear. It is always more degrading to keep up with technology? How safe and informative is the "secure payments" method? How does the human resources of a business gets affected by those moderations? We will then analyse through this paper , all the prerequisites and the significant parameters and conditions that must be completed by a store owner or manager in order to create a “digital business partner”. Although it saves us time and money, the transition from traditional to electronic marketing may influence many cultural traditions of our country. Information technology has now peaked also in Greek art markets, bringing forth the automated production systems. In the course of our work we will study the impact of these systems in one of the most traditional crafts of Greece, genuine leather-tannery, which over the years and technology tends to lose its timeless value.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"