Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔρόσος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΠατέρα, Μαρία Ελένη
dc.date.accessioned2014-08-18T11:17:35Z
dc.date.available2014-08-18T11:17:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2082
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής γίνεται λόγος για το διαδίκτυο. Αναφέρεται τι είναι το διαδίκτυο καθώς και η εξέλιξή του. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις μορφές του καθώς και τα οφέλη και τα μειονεκτήματά του. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην κοινωνική δικτύωση. Δίνεται ο ορισμός των κοινωνικών δικτύων, περιγράφονται τα οφέλη τους και οι κίνδυνοι που υπάρχουν από τη χρήση τους. Επίσης, υπάρχουν κάποια στατιστικά στοιχεία για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει το μάρκετινγκ. Αναφέρονται οι φάσεις του μάρκετινγκ, το μείγμα μάρκετινγκ, το ίντερνετ μάρκετινγκ καθώς και το fashion marketing. Στο τελευταίο κεφάλαιο υπάρχει μια μικρή μελέτη περίπτωσης για μια εταιρεία ένδυσης της wren. Για τα δεδομένα της Ελληνικής πραγματικότητας αναφερόμαστε στην ελληνική εταιρία ένδυσης Attrattivo A.E.el
dc.format.extent51 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΕισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social mediael
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordE-Commerceel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subject.keywordAttrattivo A.E.el
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΊντερνετ μάρκετινγκel
dc.description.abstracttranslatedThis graduation thesis refers to E-commerce and to small apparel businesses using social media. Therefore, the first chapter includes the internet. Its meaning as well as its evolution. The second chapter includes E-commerce, its different types and its advantages and disadvantages as well. The third chapter refers to social networking. It includes the definition of social networks; it describes the benefits and also the risks involved in their use. In addition, there are some statistics for social media. The fourth chapter includes marketing. It describes the stages of marketing, the marketing mix, the internet marketing as well as the fashion marketing. In the last chapter there is a short case study of an apparel company named wren. As far as the Greek market is concerned, we refer to the Greek apparel company Attrattivo A.E.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"