Show simple item record

dc.contributor.advisorΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.authorΛαγός, Γεώργιος
dc.date.accessioned2014-05-29T08:49:35Z
dc.date.available2014-05-29T08:49:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2027
dc.description.abstractΣε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δίνουν αξία στο προϊόν, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε νέες μάρκες. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται την περίπτωση του Αγρόκτημας Βραχιάς και το πώς μπορεί να χτίσει μια δυνατή μάρκα, μια επιχείρηση σε ένα κλάδο που έχει σημαντική ανάπτυξη. Ο στόχος αυτής της έρευνας είναι: 1)η διερεύνηση της κεφαλαιοποιήσιμης αξίας που προέρχεται από τους καταναλωτές (Customer - Βased Βrand Εquity), που στο εξής θα αναφέρεται στο κείμενο ως: «CBBE», γύρω από την εμπορική επωνυμία Αγρόκτημα Βραχιάς, χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο τεσσάρων διαστάσεων. Οι τέσσερις αυτές διαστάσεις είναι: 1) η πιστότητα (loyalty), 2) η συνειδητότητα (awareness), 3) η αντιλαμβανόμενη ποιότητα (perceived quality) και 4) οι αντιλήψεις (associations). Μέσα από αυτή την οπτική των τεσσάρων διαστάσεων θα εξεταστεί η πιθανή κεφαλοποιήσιμη αξία (brand equity), που στο εξής θα αναφέρεται στο κείμενο ως «BE», της εμπορικής επωνυμίας Αγρόκτημα Βραχιάς καθώς και το κατά πόσο η «CBBE» επηρεάζει τις προθέσεις των καταναλωτών όταν πρόκειται να προβούν σε μια αγορά. 2) στόχος είναι η μελέτη της διοίκησης γύρω από την «ΒΕ», η οποία θα πρέπει να βασίζεται σε επιτυχημένα μακροπρόθεσμα στρατηγικά προγράμματα και να στοχεύει στην ενίσχυση των σχέσεων με τους καταναλωτές και την αύξηση της εμπιστοσύνης τους. Σε σχέση με τα αποτελέσματα, η παρούσα έρευνα εξέτασε την περίπτωση της εμπορικής επωνυμίας Αγρόκτημα Βραχιάς, βάση του μοντέλου του CBBE όπου το αποτέλεσμα μας δείχνει ότι η κεφαλαιοποιήσιμη της αξία της εμπορικής επωνυμίας Αγρόκτημα Βραχιάς από τη πλευρά των καταναλωτών (CBBE) υφίσταται σε ό,τι αφορά την αντιλαμβανόμενη ποιότητα, αλλά όχι την πιστότητα, τη συνειδητότητα και τις αντιλήψεις για το φρέσκο γάλα Αγρόκτημα Βραχιάς. Για τους λόγους αυτούς θα πρέπει ως πρακτική συμβουλή, να ενισχυθεί η μάρκα της εταιρείας, θα πρέπει να υπάρξει περισσότερη διαφήμιση, καθώς και ενέργειες ενίσχυσης των πωλήσεων με διάφορες ενέργειες όπως εκπτώσεις. Σημαντικό είναι να υπάρχουν και ενέργειες όπως χορηγίες και άλλες δράσεις ώστε να τονωθεί η εικόνα αλλά και η αίσθηση της κοινωνικής συνεισφοράς.el
dc.format.extent108 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΔιερεύνηση της δυναμικής της μάρκας «Αγρόκτημα Βραχιάς» (Brand equity)el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΚεφαλαιοποιήσιμη αξίαel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΠιστότηταel
dc.subject.keywordΣυνειδητότηταel
dc.subject.keywordΑντιλαμβανόμενη ποιότηταel
dc.subject.keywordΑντιλήψειςel
dc.subject.keywordΣυνεισφοράel
dc.subject.keywordΕμπορική επωνυμίαel
dc.subject.keywordΣτατιστική ανάλυσηel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"