Μαζική εξατομίκευση περίπτωση μελέτης στη βιομηχανία ένδυσης
Mass - customization key study in clothing apparel
Πτυχιακή εργασία
Author
Ηλιοπούλου, Παρθένα
Κορφιάτη, Ηλέκτρα
Παππά, Μαρσιόλα
Date
2010-06Keywords
Βιομηχανία ένδυσης ; Μαζική εξατομίκευσης ; Βιομηχανία ιματισμούAbstract
Το θέμα το οποίο μελετήσαμε είναι η μαζική εξατομίκευση στη βιομηχανία της
ένδυσης . Μαζική εξατομίκευση είναι η χρήση ευέλικτων βιομηχανικών συστημάτων που με την υποστήριξη υπολογιστών μπορούν οι εταιρείες να παράγουν εξατομικευμένα/ διαφοροποιημένα προϊόντα. Με απλά λόγια, σκοπός της μαζικής εξατομίκευσης είναι οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τεχνολογίες, βασιζόμενες σε λογισμικά ή τεχνολογίες, όπως το διαδίκτυο που να επιτρέπει στους πελάτες/ καταναλωτές να έχουν αμφίδρομη.
Η επικοινωνία με μια επιχείρηση και να μπορούν να προσδιορίσουν τις απαιτήσεις που έχουν από ένα προϊόν το οποίο αυτό, να μπορεί να κατασκευαστεί μέσω διαδικτύου όπως ο πελάτης/ καταναλωτής επιθυμεί.
Επιπλέον, μελετήσαμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης διαδικτύου ως προς τον πελάτη/ καταναλωτή αλλά και των εταιρειών .
Abstract
This text which follow work on, at the issue of rnass-custornization.
The purpose of rnass-custornization ίs, that not only should the cornpanies use technologies but also the custorners. Also, the cornpanies should try to persuade the costurners to buy clothes frorn the internet. Moreover, we study about the advantages and disadvantages of the internet.
Number of pages
113 σελ.Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα ΚλωστοϋφαντουργίαςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: