Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜυλωνόπουλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑργυρός, Ιωάννης
dc.date.accessioned2014-05-06T06:48:22Z
dc.date.available2014-05-06T06:48:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1326
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της ίδρυσης και λειτουργίας της αεροπορικής εταιρίας τύπου charter και αναπτύχθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο αναφέρθηκε στις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, τα είδη και σε λύσεις για ανάπτυξη. Το δεύτερο κεφάλαιο ανέπτυξε την ποικιλία των αεροπορικών συμμαχιών και τα οφέλη από άποψη μάρκετινγκ μεγάλου μεγέθους. Το τρίτο μελέτησε την υπάρχουσα κατάσταση στον αεροπορικό κλάδο καθώς σχολιάστηκε και ο ρόλος . Έπειτα το τέταρτο κεφάλαιο έκανε εισαγωγή στην έννοια της εταιρίας . Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρθηκε σε μελέτη περίπτωσης για την JP Air τονίζοντας τους στόχους, την αποστολή και τους παράγοντες επιτυχίας. Αναφέρθηκε στην ανάλυση της αγοράς, την εφαρμογή της στρατηγικής και το χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα.el
dc.format.extent94 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΊδρυση και λειτουργία αεροπορικής εταιρείας τύπου Charterel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΚατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΑεροπορικές εταιρίεςel
dc.subject.keywordΑεροπορική βιομηχανίαel
dc.subject.keywordΣυμμαχίες εταιριώνel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠροϋποθέσεις λειτουργίας μιας εταιρείαςel
dc.subject.keywordΧρηματοδοτικά προγράμματαel
dc.description.abstracttranslatedThe present study addressed the issue of the establishment and operation of charter airline type and developed through five chapters . More specifically , the first reported in budget airlines , types and solutions development. The second chapter developed the variety of airline alliances and the benefits in terms of marketing oversized . The third studied the current situation in the airline industry as well commented and role . After the fourth chapter has imported the concept of the company. The fifth chapter mentioned in the case study for JP Air emphasizing goals , mission and success factors . Reported in market analysis , strategy implementation and financing plan . The work ended with the conclusions.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"