Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννακόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.authorΒουγιουκλάκη, Μαρία
dc.date.accessioned2014-05-06T05:48:59Z
dc.date.available2014-05-06T05:48:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1321
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ. Αποτελεί το τελευταίο στάδιο για τη λήψη του πτυχίου και ως αντικείμενό της έχει το viral marketing στην Ελλάδα. Σκοπός της πτυχιακής είναι να μελετηθεί το viral marketing και να διερευνηθεί η εξάπλωσή του στον Ελλαδικό χώρο. Ειδικότεροι στόχοι της πτυχιακής εργασίας είναι:  Να οριοθετηθεί ο ορισμός και το πώς ξεκίνησε το viral marketing.  Να μελετηθούν τα είδη και οι μορφές του.  Να διερευνηθεί η στρατηγική που ακολουθείται στο viral marketing και να μελετηθούν οι πιο επιτυχημένες viral καμπάνιες στον ελλαδικό χώρο αλλά και στο εξωτερικό. Για να επιτευχθούν ο παραπάνω σκοπός και οι ειδικότεροι οι στόχοι, η εργασία χωρίστηκε σε ορισμένα μέρη. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τις βασικότερες έννοιες που σχετίζονται άμεσα με το θέμα της εργασίας. Αναφέρονται γενικά οι έννοιες του μάρκετινγκ, του Διαδικτύου, του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της μεθόδου «Προφορική επικοινωνία» (word of mouth), οι οποίες βοηθούν τον αναγνώστη στην κατανόηση του κεντρικού θέματος και την περαιτέρω παρακολούθηση στα επόμενα κεφάλαια. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός και μια σύντομη ιστορική αναδρομή. Επίσης καθορίζεται ο στόχος του viral marketing και διερευνούνται οι μορφές και τα είδη του. Τέλος παρατίθενται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που αυτό παρουσιάζει. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η στρατηγική του viral marketing και πιο συγκεκριμένα διερευνώνται τα εργαλεία και οι τεχνικές που απαιτούνται για αν είναι αυτό επιτυχημένο. Επίσης μελετώνται οι προδιαγραφές της επιτυχίας του και δίνονται τα βασικά στοιχεία και οι βασικές αρχές στης στρατηγικής μιας viral εκστρατείας. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται το viral marketing mix ενώ στα επόμενα δύο κεφάλαια (5ο ,6ο) μελετώνται οι viral καμπάνιες που έγιναν επιτυχία στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Τέλος, περιλαμβάνονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για το viral marketing στην Ελλάδα.el
dc.format.extent70 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΚοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδαel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordViral marketingel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακό μάρκετινγκel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"