dc.contributor.advisor | Γιαννακόπουλος, Διονύσιος | |
dc.contributor.author | Βουγιουκλάκη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2014-05-06T05:48:59Z | |
dc.date.available | 2014-05-06T05:48:59Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1321 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της
Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ. Αποτελεί το τελευταίο στάδιο για
τη λήψη του πτυχίου και ως αντικείμενό της έχει το viral marketing στην Ελλάδα.
Σκοπός της πτυχιακής είναι να μελετηθεί το viral marketing και να διερευνηθεί η
εξάπλωσή του στον Ελλαδικό χώρο.
Ειδικότεροι στόχοι της πτυχιακής εργασίας είναι:
Να οριοθετηθεί ο ορισμός και το πώς ξεκίνησε το viral marketing.
Να μελετηθούν τα είδη και οι μορφές του.
Να διερευνηθεί η στρατηγική που ακολουθείται στο viral marketing και
να μελετηθούν οι πιο επιτυχημένες viral καμπάνιες στον ελλαδικό χώρο αλλά και στο
εξωτερικό.
Για να επιτευχθούν ο παραπάνω σκοπός και οι ειδικότεροι οι στόχοι, η εργασία
χωρίστηκε σε ορισμένα μέρη.
Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τις βασικότερες έννοιες που σχετίζονται άμεσα με το θέμα
της εργασίας. Αναφέρονται γενικά οι έννοιες του μάρκετινγκ, του Διαδικτύου, του
διαδικτυακού μάρκετινγκ και της μεθόδου «Προφορική επικοινωνία» (word of mouth), οι
οποίες βοηθούν τον αναγνώστη στην κατανόηση του κεντρικού θέματος και την περαιτέρω
παρακολούθηση στα επόμενα κεφάλαια.
Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός και μια σύντομη ιστορική αναδρομή. Επίσης
καθορίζεται ο στόχος του viral marketing και διερευνούνται οι μορφές και τα είδη του. Τέλος
παρατίθενται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που αυτό παρουσιάζει.
Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η στρατηγική του viral marketing και πιο
συγκεκριμένα διερευνώνται τα εργαλεία και οι τεχνικές που απαιτούνται για αν είναι αυτό
επιτυχημένο. Επίσης μελετώνται οι προδιαγραφές της επιτυχίας του και δίνονται τα βασικά
στοιχεία και οι βασικές αρχές στης στρατηγικής μιας viral εκστρατείας.
Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται το viral marketing mix ενώ στα επόμενα δύο
κεφάλαια (5ο ,6ο) μελετώνται οι viral καμπάνιες που έγιναν επιτυχία στην Ελλάδα και στο
Εξωτερικό.
Τέλος, περιλαμβάνονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για το viral marketing
στην Ελλάδα. | el |
dc.format.extent | 70 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ | el |
dc.title | Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | el |
dc.subject.keyword | Viral marketing | el |
dc.subject.keyword | Μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακό μάρκετινγκ | el |