Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Διερεύνηση των λόγων και της συχνότητας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα ελληνικά νοικοκυριά
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των λόγων και της συχνότητας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα ελληνικά νοικοκυριά. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου ...
Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)
Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Αρχικά γίνεται αναφορά σε θεωρητικό πλαίσιο της έννοιας και του ρόλου των δημοσκοπήσεων. Εν συνεχεία, αναλύονται οι μέθοδοι ...
Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής
δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά
μέσω των εργαλείων του marketing.
Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται ...