Search
Now showing items 1-10 of 28
Ανάπτυξη λογισμικού υπολογισμού σταθεράς ροπής αδράνειας με χρήση σειρών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Στην εργασία αυτή ασχοληθήκαμε με τη δημιουργία ενός εύχρηστου
προγράμματος για τον υπολογισμό της σταθεράς ροπής αδράνειας βασιζόμενοι στη
μέθοδο των σειρών που απαντάται στο βιβλίο του Roark «Roark's Formulas For ...
Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά
χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα
βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα ...
Η διδασκαλία του προγραμματισμού στο γυμνάσιο με το snap!
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-10)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη διδασκαλία προγραμματισμού σε
μαθητές Γυμνασίου. Για τη διδασκαλία του προγραμματισμού σε μικρές ηλικίες έχουν
προταθεί διάφοροι προγραμματιστικοί μικρόκοσμοι που ...
Σύστημα διαχείρισης πληροφοριών σε ηλεκτρονικό χάρτη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-08)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη εφαρμογής με χρήση και υποστήριξης του Google Map API. Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα δίνει την δυνατότητα σε εξουσιοδοτημένους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε ένα ηλεκτρονικό ...
Υπηρεσίες cloud computing με Office 365: Μια μελέτη περίπτωσης στο ΤΕΙ Πειραιά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06-12)
Η χρησιμότητα του cloud computing είναι αδιαμφισβήτητη καθώς αποτελεί την
ικανότητα κάλυψης αναγκών οποιουδήποτε σε πόρους, μέσω του διαδικτύου,
ευέλικτα και οικονομικά. Αξιοποιώντας το, η Microsoft προσφέρει αρκετές
υπηρεσίες, ...
Τρισδιάστατη σχεδίαση κτιρίου «Ζ» του ΤΕΙ Πειραιά με το πρόγραμμα SketchUp
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04-30)
O σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας ήταν ο τρισδιάστατος σχεδιασμός του κτιρίου Ζ του ΤΕΙ Πειραιά μέσω ενός δωρεάν και εύχρηστου σχεδιαστικού προγράμματος, του SketchUp. Η σχεδίαση αυτή εξυπηρετεί στην περιήγηση του ...
Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-07)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν ...
Πλατφόρμα διεπαφής χρήστη υπολογιστή με την χρήση του αισθητήρα microsoft kinect
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-16)
Σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι η δημιουργία μιας πλατφόρμας-εφαρμογής που θα επιτρέπει την διεπαφή του υπολογιστή μέσω του αισθητήρα Microsoft Kinect. Στο περιβάλλον αυτό ο χρήστης θα μπορεί να πλοηγείται σε διάφορα ...
Ανάπτυξη πρωτότυπων διαδραστικών εκπαιδευτικών εφαρμογών με χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης κίνησης ΚΙΝΕCΤ της Microsoft
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η συνεχής ανάπτυξη και έρευνα στον τομέα της τεχνολογίας και η παράλληλη είσοδος
στην αγορά και στην κοινωνία συσκευών που προσφέρουν πολυτροπική είσοδο
γενικότερα με ολοένα χαμηλότερο κόστος προκαλεί ορισμένα ερωτήματα. ...
Μελέτη, ανάλυση και αξιολόγηση παραγόντων που επηρεάζουν τη δημιουργία και μεταβολή του υπολογιστικού μοντέλου της μεθόδου των Συνοριακών Στοιχείων (BEM) σε δύο και τρεις διαστάσεις.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10-31)
Στην παρούσα εργασία γίνεται ανάλυση της μεθόδου των συνοριακών στοιχείων Μ.Σ.Σ. (BEM – Boundary Elements Method) πάνω σε τυποποιημένες μεταλλικές διατομές χρησιμοποιώντας 2ου βαθμού στοιχεία Lagrange. Σκοπός της ανάλυσης ...