Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 41
Marketing plan Mars Hellas
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-23)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται της δημιουργίας ενός marketing plan, ερμηνεύοντάς την μέσα από την προώθηση και την προβολή των προϊόντων της Mars Hellas στην ελληνική αγορά. Με αυτή τη προσπάθεια προσέγγισης, ...
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)
Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η ...
Στρατηγική και χρηματοοικονομική ανάλυση των ομίλων Heineken και SabMiller
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-01)
Η εργασία που ακολουθεί ασχολείται με τις εσωτερικές και εξωτερικές αναλύσεις των ομίλων Heineken και SAB-Miller. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στα οικονομικά και λογιστικά τμήματα των εταιρειών. Η σύγκριση θα πρέπει να ...
Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10-11)
Η Διεθνής Αθλητική ΕΠΕ (ADMIRAL) ιδρύθηκε το 1977 από τον Παναγάκο Π. και τον Μάρκογλου Κ. Η εταιρεία ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα ιδρύοντας ένα κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα, έχει 144 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο ...
Στρατηγική των ομίλων υγείας στην Ελλάδα.Μελέτες περιπτώσεων:Υγεία & Ιατρικό Αθηνών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-02)
Ο Ιδιωτικός Τομέας Υγείας είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός κλάδος για την ελληνική οικονομία, με κερδοφορία και προοπτικές ανάπτυξης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ωστόσο, η οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών σε ...
Στρατηγική ανάλυση της AVON
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-04)
Στην παρούσα εργασία βασικό στόχο αποτελεί η στρατηγική ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί η Avon Products, Inc. και η πρόταση αποτελεσματικών στρατηγικών που θα μπορούσε να ακολουθήσει μακροπρόθεσμα. Η εργασία ...
Η στρατηγική ανάλυση της google
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-30)
Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον ...
Αποτύπωση και αξιολόγηση επιχείρησης ΓΙΟΥΛΑ Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11)
Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη
μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής
εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά ...
Marketing plan επιχείρησης Floros Group
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)
Η παρακάτω πτυχιακή εργασία είναι ένα πλάνο μάρκετινγκ μιας
ελληνικής εταιρείας ΦΛΩΡΟΣ Α.Β.Ε.Ε στο κλάδο των συστημάτων
σκίασης. Το πλάνο αυτό εξετάζει την παρούσα κατάσταση της εταιρίας
αλλά και των λοιπών στοιχείων ...