Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Η στρατηγική ανάλυση της google
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-30)
Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον ...
Στρατηγική ανάλυση της εταιρείας ΝΗΡΕΥΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-23)
Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι να παρουσιάσουμε τη στρατηγική διοίκηση μιας επιχείρησης, καθώς θα εξετάσουμε και την εφαρμογή της σε μία συγκεκριμένη εταιρεία που αφορά τον κλάδο της ιχθυοκαλλιέργειας. Θα ...
Στρατηγική της εταιρείας INTERAMERICAN
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-02)
Η πορεία που έχει κι ακολουθεί μια επιχείρηση είναι κάτι το οποίο στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στα χαρακτηριστικά που έχουν οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει. Για να μπορέσει όμως μια επιχείρηση να λειτουργήσει είναι ...
Επιχειρησιακή στρατηγική του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-23)
Ο ΟΤΕ έχει δημιουργηθεί πριν από αρκετές δεκαετίες κι αυτό είναι κάτι που έχει συμβάλει στην δημιουργία της θετικής του εικόνας. Εκτός αυτού μέσα από τα χρόνια που έχει και δραστηριοποιείται η εταιρεία έχει κατορθώσει να ...
Αξιολόγηση της στρατηγικής του ομίλου "Folli Follie"
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Ο όμιλος Folli Follie (FF Group) ιδρύθηκε το 1986 και έχει καταφέρει μέσα στα 30 τελευταία χρόνια να βρίσκεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες εμπορικές ελληνικές επιχειρήσεις με παγκόσμια δραστηριότητα. Δραστηριοποιείται ως ...
Στρατηγική ανάλυση της AbbVie Φαρμακευτικής Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής µου εργασίας και σκοπό έχει να παρουσιάσει τη στρατηγική και την πολιτική της εταιρείας AbbVie Φαρμακευτική Α.Ε.. Η AbbVie είναι μία πολυεθνική βιοφαρμακευτική ...
Στρατηγική ανάλυση της εταιρείας "Σμυριδωρυχεία Νάξου"
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-24)
Το βασικότερο θεμέλιο της επιτυχίας κάθε εγχειρήματος μίας επιχείρησης σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο περιβάλλον είναι η διαμόρφωση επιχειρηματικής στρατηγικής. Μέσα από την εφαρμογή της επιχειρηματικής στρατηγικής απεικονίζεται ...