Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-07)
Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των social media στην επιτυχημένη στρατηγική branding των εταιριών. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, που απαντήθηκαν με την ολοκλήρωση της εργασίας, είναι: "Γιατί τα brands χρησιμοποιούν ...
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)
Ο χώρος του διαδικτύου είναι ένας χώρος που αν μη τι άλλο εξελίσσεται με αλματώδη βήματα τα τελευταία χρόνια. Η εισχώρηση μεγάλων εταιρειών στον χώρο αυτό καθίσταται απαραίτητη καθώς οι τάσεις και η πρόοδος της τεχνολογίας ...