Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
Η εργασία αυτή διεξήχθη με σκοπό να δούμε κατά κύρια βάση τις συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής ύφεσης σχετικά με την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου. Επιπλέον , θα εξετάσουμε το νομοθετικό ...
Καταναλωτική συμπεριφορά και μέσα μαζικής ενημέρωσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των ...
Προγραμματισμένη βραχυβιότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)
Η βραχυβιότητα, είναι ένα οικονοµικό φαινόµενο που αφορά τη σύντοµη διάρκεια ζωής των προϊόντων, αλλά και την απαξίωσή τους, χωρίς όµως να είναι απαραίτητα φθαρµένο ή κατεστραµµένο το ίδιο το προϊόν. Προγραµµατισµένη ...