Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Χωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός ...
Social media branding
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-14)
Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν ...
Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής
δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά
μέσω των εργαλείων του marketing.
Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται ...
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου.
Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση ...