Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της επιρροής του μάρκετινγκ σκοπού σε σχέση με τις στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών. Επίσης, σκοπός της παρούσας µελέτης είναι να παρέχει µία βαθύτερη ...
Η συμβολή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης : οι καταναλωτές πολυεθνικών εταιριών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
Ο όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, είναι αναμφισβήτητα πολυσυζητημένος και πρωταγωνιστεί σε κάθε εταιρία η οποία σέβεται τον εαυτό της, τους υπαλλήλους και την κοινωνία την οποία υπηρετεί. Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στο να ...