Search
Now showing items 1-3 of 3
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες γρήγορου φαγητού στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης εξετάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι υπηρεσίες γρήγορου φαγητού.
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)
Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο
και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook
καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google.
Στο Α’ μέρος της ...
Ερευνώντας τον αντίκτυπο του διαδικτύου στις τουριστικές υπηρεσίες αεροπορικής μεταφοράς και διαμονής από την οπτική γωνία του καταναλωτή σήμερα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-13)
Τα τελευταία χρονιά το διαδίκτυο έχει εισέρθει στην ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων επηρεάζοντας πολλούς τομείς της καθημερινότητας.Ένας από αυτούς είναι ο τομέας του τουρισμού και συγκεκριμένα οι υπηρεσίες αεροπορικής μεταφοράς ...