Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 12
Η ηλεκτρονική τραπεζική – η ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά τα κανάλια της ηλεκτρονικής τραπεζικής σε σχέση με το δίκτυο των καταστημάτων μετά την επιβολή των capital controls
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας με την ταυτόχρονη αλματώδη εξέλιξη του τομέα της πληροφορικής και μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν ( e-business ), οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν σημαντικά ...
Η “διαπραγμάτευση στον κόσμο των επιχειρήσεων” το προφίλ του κάλου διαπραγματευτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-20)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια ανάλυση γύρω από την έννοια της διαπραγμάτευσης στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Παράλληλα, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων διαπραγματευτών ...
Επιχειρηματικότητα - Επιχειρηματικό κλίμα στην Ελλάδα: ελληνική πραγματικότητα και καλές διεθνείς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)
Ανάλυση της Επιχειρηματικότητας στη Ελλάδα- Σύγκριση διαδικασιών ίδρυσης μιας Νέας Βιομηχανίας Υγειονομικού Ενδιαφέροντος με την Βουλγαρία και το Ηνωμένο Βασίλειο
Πολυκριτηριακή προσέγγιση σε πρόβλημα ανάθεσης σε θέσεις εργασίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018)
Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε με το πολυκριτηριακό πρόβλημα της ανάθεσης εργαζομένων σε θέσεις εργασίας.
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη διοίκηση επιχειρήσεων: case study Green Cola Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)
Η παρούσα εργασία αναλύει το θεωρητικό επίπεδο του μάρκετινγκ, τις στρατηγικές ανάπτυξης σε γενικά πλαίσια και ειδικότερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έχοντας ως παράδειγμα την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Green Cola ...
Διαχείριση αλλαγής οργανισμού με εστίαση στους ανθρώπινους πόρους - Η περίπτωση της Ελληνικής Αστυνομίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-12)
Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες αλλαγές που επέφερε η παγκοσμιοποίηση προκάλεσε πλήθος προβλημάτων σε διάφορα κράτη ανά τον κόσμο μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα με σημαντικότερο την κοινωνικοοικονομική κρίση που μαστίζει ...
Η ανάλυση της μεθόδου Balanced Scorecard και η εφαρμογή της στην εφοδιαστική αλυσίδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-14)
Η Ισορροπημένη Κάρτα Αποτελεσμάτων - Balanced Scorecard (BSC) εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της επιχείρησης θέτοντας στόχους σε τέσσερις σημαντικές διαστάσεις (Χρηματοοικονομική διάσταση, Πελατειακή διάσταση, διάσταση ...
Πολυκριτηριακή αξιολόγηση δράσεων εξοικονόμησης ενέργειας σε υφιστάμενα κτίρια
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)
Η υπερβολική χρήση ορυκτών καυσίμων θεωρείται υπεύθυνη για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής και της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση προωθούν δραστηριότητες που ...
Το balanced scorecard ως εργαλείο υποστήριξης της αλλαγής στο δημόσιο τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία διαρθρώνεται σε έξι (6) κεφάλαια στα οποία αναλύεται διεξοδικά το ζήτημα της διοίκησης αλλαγών. Συγκεκριμένα, εννοιολογικές αποσαφηνίσεις, παράγοντες και δυνάμεις που την προκαλούν, ...
Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια η θεωρητική εξέλιξη της μάρκας του εργοδότη και η διαφοροποίηση της από τη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Μέσα από αυτές τις διαφορές θα εξαχθούν και θα οριστούν ...