Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
Σκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. ...
Διαδικτυακό marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-06)
Θεωρητικό υπόβαθρο: Το internet marketing αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για να πετύχουν οι ενέργειες του marketing. Ο κύριος στόχος του internet marketing είναι η προσέλκυση του καταναλωτή, που δίνει τη δυνατότητα να ...