Search
Now showing items 1-2 of 2
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-04)
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι διττός. Αφενός, η παρουσίαση και μελέτη των εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και της μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη, και
αφετέρου με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, η ...
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)
Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. ...